[Z OSTATNIEJ CHWILI] EUNB Z LADIES’ CODE NIE ŻYJE + KILKA SŁÓW OD CAPTAINHALMAE

Bildergebnis für eunb ladies code


Mamy bardzo smutną wiadomość dla fanów LADIES’ CODE.
Grupa uczestniczyła w wypadku samochodowym. O 1:20 w Korei, auto wpadło w poślizg na wskutek deszczu i mokrej jezdni. Wydarzenie doprowadziło do śmierci członkini girlsbandu – EunB. Sojung i Rise walczą o życie – są w trakcie operacji w jednym ze szpitali. Ich stan ocenia się jako bardzo ciężki.

Pozostałe dziewczyny odniosły jedynie lekkie obrażenia.

Cały internet huczy od kondolencji dla rodziny obu ofiar i dla całego zespołu. Fani poprzez portale społecznościowe wyrażają swój smutek i ból po utracie idolki, którą kochali. Jest to pierwsze wydarzenie na taką skalę, które przyniosło tak tragiczne skutki. Prosimy Was o wspieranie dziewczyn z LADIES CODE i rodziny ofiar a co najważniejsze – o modlitwe za EunB. Trzymajcie również kciuki za Sojung i Rise, aby operacje przebiegły pomyślnie.

Nie ukrywam, że jestem ogromnie poruszona tym co się stało – wokalistka była młodziutka i przez takie nieszczęście, straciła wszystko co miała. Pamiętajcie, że życie mamy tylko jedno, uważajcie na siebie czy to podczas jazdy, czy nawet zwykłego spaceru, bo nigdy nie wiemy co może się przytrafić…

10 comments

  1. Strasznie mi jest smutno , ponieważ EunB była jedną z moich ulubienic w Ladies Code ….
    Z tego co czytałam Operacja Rise trwała 9/11h, ale musieli ją przerwać, bo za bardzo spadło jej ciśnienie. Dodatkowo raz zatrzymało się jej serce, więc musieli użyć defibrylatora. Lekarze powiedzieli, że jej mózg może być martwy w niektórych obszarach. Podłączyli ją do respiratora, bo nie jest w stanie sama oddychać i czekają aż ciśnienie jej krwi wróci do normy, ale znowu mogli operować.
    Jeżel chodzi o auto to PRAWDOPODOBNIE koło odpadło , a marka to Hyundai Starex. Czyli jakiś nie najlepszy samochód 😦
    Mam nadzieję, że dziewczyny szybko dojdą do zdrowia ….

    Będę strasznie tęskniła za EunB 1992-2014 [*]

    Lubię to

  2. Nie wiem, kto to jest, nigdy ich nie słuchałam, nawet nie znam z nazwy ich zespołu… mimo to, tak mi smutno. Ciary mnie przechodziły, jak o tym wszystkich czytałam (nie mówiąc o płaczu 😀 ) Mam nadzieję, że operacje się udadzą i szybko wrócą do zdrowia ;(

    Lubię to

  3. Racja, życie mamy tylko jedno . Niestety o tym zapominamy. Bardzo mi ich szkoda. Niestety trzeba się z tym pogodzić. Pozostało tylko się modlić za zmarłych i o zdrowie pozostałych członkiń

    Lubię to

  4. Chociaż wiemy o tym od dawna, to ciągle to przeżywamy. Przykro nam bardzo z powodu całej grupy, dziewczyn które były operowane oraz rzecz jasna Eun.B. To smutne, miała całe życie przed sobą. ;c

    Lubię to

  5. To szokująca wiadomość! Bardzo lubię dziewczyny i strasznie jest mi przykro, że EunB i menedżer zginęli. Mam nadzieję, że dziewczyny szybko dojdą do zdrowia i jakoś sobie poradzą, bo musi to być dla nich i ich rodzin niezłe przeżycie :(.

    Lubię to

  6. to straszne tak mi jej żal była bardzo młoda smutno mi 😥 policja podczas śledzctwa wykryła ze EunB nie miała zapiętych pasów Rise też nie przeżyła a to wszystko się stało w urodziny Ashley i jeszcze ten widok dziewczyn jak były na pogrzebie EunB a śpiewały tylko przez rok to bardzo krótko jak na k-popowy zespol wiadomośc od mojej kolezanki o tym mnie zszokowala a jak jeszcze sama to przeczytalam to juz wogole tak płakalam 😦 nawet się dzisiaj na czarno ubralam i narysowalam serce na ręce

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

