Światkowie i eksperci o wypadku LADIES’ CODE!

Kto jest nieobeznany w temacie to [KLIK]

Jeden ze świadków oświadczył, że widział jak samochód trzęsie się. Aby uniknąć wypadku musieli skręcić. Ale niestety samochód podczas skręcania uderzył w ścianę ochronną ponad trzy razy.

Pogotowie ratunkowe powiedziało: „Na miejscu wypadku dwóch mężczyzn stało przed samochodem machając rekami. Generalnie samochód został zmiażdżony, był bez dwóch tylnych kół.”

Eksperci uznali,  że tylne koła mogły odpaść nie od uderzeń. Przyczyną awarii mógł być po prostu wadliwy samochód.

Jeden z ekspertów stwierdził: „Ważne jest czy one miały zapięte pasy…”

Pracownik pogotowia zdradził: „Podczas ratowania ich żyć nie przypominam sobie żebym odpinał pasy”.

Co o tym sądzicie?

źródło: allkpop

9 comments

  1. Jak to, nie miały pasów, jak ostatnio czytałam to tylko EunB nie miała pasów, no, ale w sumie to jak coś takiego się stanie, to od razu kilka teorii. Jest. Dalej mi smutno, i chyba już na zawsze będzie mi smutno z tego powodu, słucham cały czas, non-stop KISS KISS….

    Polubienie

    • mi znowu ciężko słucha się ich po tym wydarzeniu… lubię je za so wonderful i hate you, kawałki maja swój klimat. mam nadzieje ze pozostałe dziewczyny ogarną się i będą robić to co robiły. według mnie pasów zapiętych to one nie miały, szkoda tak mogłyby wyjść z tego z potłuczeniami itp

      Polubione przez 1 osoba

    • zgadza sie, sam z ciekawości oglądałem podrożę innych gwiazd kpop i max 1-2 osoby miały zapięte pasy. pasy zapięte w trasie to obowiązek dla mnie

      Polubienie

      • To nie tylko w kpopie… Koreańczycy zwykle nie uważają bardzo na drodze.. Szybka jazda+złe warunki pogodowe= pewny wypadek…
        Wszyscy mówią,że pasy nic nie dają,ale sam Heechul przyznał,że zapięte pasy uratowały go podczas wypadku w 2007r.

        Mam nadzieję że ten wypadek otworzy ludziom oczy i będą bardziej na siebie uważali…

        Polubienie

  2. Rzeczywiście chyba dużo idoli nie zapina pasów. Ciekawe jak dziewczyny siedziały w tym samochodzie, może to by pomogło w ustaleniu, czy naprawdę się nie zapięły. Może ktoś im odpiął je szybciej? Nie wiem jak ja bym się zachowała w takiej sytuacji, ale być może ktoś próbowali im pomóc widząc, że coś jest z nimi nie tak gdy wysiadali z samochodu. Mimo, że dziewczyny same ucierpiały, same jednak wysiadły, w takim momencie też się ciężko myśli i może chciały pomóc koleżankom. Chociaż nie zdziwiłabym się, gdyby okazało się, że olały pasy i jechały bez zapiętych. Szkoda, że nie sprawdzili szybciej tego samochodu i doszło do tragedii 😦

    Polubienie

  3. Zapinanie pasów nie zawsze ratuje ludzkie życie, wierzcie mi. Brat mojego znajomego miał już kilka wypadków, dwa razy otarł się o śmierć. I gdyby wtedy miał zapięte pasy, skończyłoby się to tragicznie. Raz jego samochód dachował, przez co koleś został wyrzucony przez szybę na zewnątrz. Kilka złamań, lekkie wstrząśnienie mózgu. Drugim razem samochód wpadł do stawu. W takim momencie pasy się blokują, i koleś nie miałby szansy na przeżycie. A tak rozbił szybę, wydostał się przez nią i wypłynął na powierzchnię. Z kolei mój wujek miał zapięte pasy. Na zakręcie wyrzuciło ich z drogi (remont), mimo tego, że nie jechali szybko. Przewrotki, dachowanie. Rezultat? Zmiażdżenie rdzenia kręgowego i wózek już od 5 lat.
    Tak więc zapinanie pasów nie w każdym wypadku ratuje życie. Poza tym, kiedy zauważa się, że z samochodem zaczyna dziać się coś niedobrego to jako pasażer najlepiej jest wsadzić głowę między kolana i rękami osłonić kark. Jeśli samochód się przewróci nie należy próbować się chwytać różnych rzeczy czy osób, ponieważ bezwładnej osobie nic poważnego się nie stanie. Tak samo jest ze spadaniem – kiedy upadniesz bezwładnie, masz najwyżej kilka siniaków, a kiedy próbujesz się przed tym bronić złamiesz rękę czy coś. Znam to z własnego doświadczenia. Gdy spadłam z deski próbując nie wywalić się na twarz, skręciłam rękę. I szczerze – wolałabym te pieprzone obtarcia na brodzie. Wiele razy upadam bezwładnie (mam epilepsję) i kończy się na siniakach.
    Wracając do wypadku Ladies’ Code. Faktycznie, pasy mogły uratować życie Eunbi i Rise, ale co, jeśli skończyłyby na wózkach? Albo były warzywami do końca życia? Przy wypadku takim jak ten i tak rozwalonym samochodzie nawet z zapiętymi pasami mogły zginąć. Naprawdę, bardzo przykro mi z powodu śmierci dziewcząt, ale przynajmniej nie muszą już cierpieć.

    Polubienie

    • Po 1.Co znajomy twojego brata robił z samochodem ,że wpadł do stawu(pytam z ciekawości )? Po 2. Sugerujesz, że lepiej dla nich że straciły życie,niż gdyby miałyby jeździć na wózku? Dość niepoważne podejście, nie uważasz? Ja osobiście wolałabym,żeby mój idol jeździł na wózku niż zmarł, alr każdy ma własne zdanie…

      Polubienie

Dodaj komentarz ^^

