Song Ji Hyo

Profil


 

  • Imię i nazwisko: 송지효 / Ji Hyo Hyo
  • Imię i nazwisko: 천성 임 / Im Chun Sung (Cheon-Seong-im)
  • Pseudonimy:  Ji Hyo Mong (Ji Hyo Blank), Mong Ji, Song Ji Brak, panna Mong (Panna Blank), Ji Hyo Ace, Ji Hyo Sherlock Ji Hyo Gold, Ji Hyo Bad
  • Zawód: aktorka, modelka i MC.
  • Data urodzenia: 15-sierpnia-1981 
  • Miejsce urodzenia: Pohang-si, Gyeongsangbuk-do, Korea Południowa
  • Wzrost: 167cm
  • Waga: 53 kg
  • Znak zodiaku: Lew
  • Grupa krwi:
  • Agencja: C-Jes Entertainment.

Filmografia


 

Dramy:

  • Ex-Girlfriend Club (tvN, 2015)
  • Girl Who Can See Smells (SBS, 2015) gościnnie ep. 1
  • Emergency Couple (tvN, 2014)
  • Heaven’s Will: The Fugitive of Joseon (KBS2, 2013)
  • Gye Baek (MBC, 2011)
  • Crime Squad (KBS2, 2011)
  • The Book of Three Han (MBC, 2006)
  • Goong (MBC, 2006)
  • Jumong (MBC, 2006)
  • Age of Innocence (SBS, 2002) gościnnie ep. 16

Programy TV:

  • Running Man (SBS, od 2010 roku do 2015)
  • Strong Heart (2012 Ep 156)
  • SBS Gayo Daeyun (2011)
  • Happy Together ( Ep 182 i 295)
  • One night of Entertainment TV (SBS, Kwiecień-2010 ~ Luty-2011)
  • Inkigayo (SBS, Luty-2007 ~ Maj-2008)

Filmy:

  • 708 090 (2015)
  • New World (2013)
  • Morski Police Marco ( Voice ) (2013)
  • Jackal is Coming (2012)
  • Późnym Blossom (2011)
  • Mrożone Flower (2008)
  • Płeć Czy Zero 2 (2007)
  • Klasa Joga (2006)
  • Niektóre (2004)
  • Whispering Korytarze 3: Wishing Stairs (2003)

Reklamy:

  • 2015: Reportaje fotográfico para Marie Claire en New York
  • 2015: Kyungdong Pharmaceutical Corporation y Naturewith „PARA ESE DÍA” (Junto a Gary)
  • 2014: SAMSUNG,THIS IS LIVING (Junto a Kim Woo Bin)
  • 2014: Schoffel Korea (Junto a Yoo Jae Suk)
  • 2014:BANILA CO
  • 2013: Mr. Pizza
  • 2013: NYLON Korea
  • 2013: Benefit
  • 2012: Bobbi Brown
  • 2011: YESSE
  • Lotteria
  • Daum
  • Flour Green Teado
  • 2011: Jambangee (Junto a 2AM)
  • 2011: Samsung ‚Fire’
  • 2011: DHC Korea
  • Shiseido
  • LG Telecom
  • GM Daewoo ‚Kalos’
  • P&G ‚Pantene’
  • Boryung Nuk
  • Hite
  • Lotte ‚Natuur’
  • Paris Baguette

Teledyski w których wystąpiła

  • You Are So Cute – Kenji Wu Feat. Song Ji Hyo (2015)
  • FreeStyle – Winter Song (2013)
  • Young Jee & Lee Gyu Hoon – Be Happy (2012)
  • JYJ – In Heaven (2011)
  • Young Jee – Not at all (2011)
  • Young Jee – Don’t Listen To This Song (2010)
  • Stay – Words I Can’t Believe (2006)
  • JTL – Just say Goodbye (2004)
  • Lee Soo Young – And I Love You (2001)

 

Nagrody


  • 2015 Drama Fever Awards: Najlepsza Aktorka (Emergency Couple)
  • 2013 SBS Entertainment Awards: High excellent Female Award 
  • 2011 MBC Drama Awards: Nagroda PD (Gye Baek)
  • 2011 SBS Entertainment Awards: High excellent Female Award  (Running Man)
  • 2010 4th SBS Entertainment Awards: Nagroda specjalna „Variety”

Ciekawostki


 

  • Wykształcenie: Szkoła Kookje (Rachunkowość podatkowa).
  • Rodzina:  Młodszy brat i siostra.
  • Debiut: 2001
  • Aktorka jest znana z jej oryginalnej urody, wiele ludzi zauważyło, że na co dzień Ji Hyo preferuje naturalny makijaż
  • W styczniu 2015 roku Ji Hyo została wybrana przez fanów w Chinach jako najpiekniejsza koreańska aktorka pobiła nawet Jun Ji Hyun

Linki


11 comments

  1. Ahhhh JiHyo… Przyznam, że widziałam ją pierwszy raz w Emergency Couple (pojedynczo w running man ale nie wiedziałam kim jest dokładnie)
    Jest piękna, baaaardzo zdolna i zabawna ^^
    Nawet moja mama po obejrzeniu EC bardzo miło ją wspomina ❤

    Polubienie

      • Oglądamy sobie czasami razem 😀 W wakacje lub ferie jak nie chodzę do szkoły i mogę z mamą oglądać jak jest w domu 😀
        Specjalnie selekcjonuję i wybieram te według mnie najlepsze, żeby jej się podobały 😀
        W zeszłe wakacje obejrzałyśmy 4 dramy w tym właśnie EC ^.^

        Polubienie

          • Spróbuj 😀 To całkiem fajne 😛 Tylko dobierz swojej mamie coś co jest na 100% w jej stylu 😀 Ja swojej puściłam pierwsze HanaKimi i to był błąd, ale zmieniłam na coś w innym stylu i poszło 😀

            Polubienie

          • Spróbuj z Empress Ki! To jest coś w stylu „Wspaniałego stulecia” = każdy się w to wkręci ;d
            Moja mama się wciągnęła w „Chuno” (Slave Hunter) – leciało na tele5? albo którymś z tych kanałów, a muszę przyznać że moją mamę niezwykle trudno zainteresować jakimkolwiek serialem ;d

            Polubienie

  2. Ja widziałam ją w Goongu, gdzie grała postać negatywną i wyglądała bardzo „zwyczajnie” – a przynajmniej takie wrażenie sprawiała przy ładniutkiej Yoon Eun Hye.
    Później zobaczyłam ją w A Frozen Flower, gdzie wyglądała zjawiskowo, wtedy też zdeklasowała wszystkie moje ulubione aktorki i wskoczyła (na pewien czas) na 1 miejsce.
    W sex is zero 2 zagrała fajnie, ale nie jestem pewna czy pasowała do tej roli.
    Emergency Couple nie miałam okazji obejrzeć, ale chyba zabiorę się za Ex-Girlfriend Club 🙂

    Polubienie

      • T_T
        Bardzo bym chciała ale aktualnie nie mam kiedy 😦
        Wczoraj udało mi się „odrobić” 5 odcinków School 2015 i jestem na bieżąco! 😀

        Pamiętam że widziałam jeden odcinek EC. Nie wciągnęło mnie specjalnie… Mówisz że potem się rozkręca?

        Polubienie

        • Osobiście mnie mało jaka drama wciąga po pierwszym odcinku, więc gdy mi się 1 odc nie spodobał to zaawsze oglądam drugi 😀
          Z EC też tak miałam, z odcinka na odcinek coraz bardziej się wciągałam ^^

          Polubienie

Dodaj komentarz ^^

