Park Bo Gum

Profil


  • Imię i nazwisko: 박 보검 / Park Bo Geom/ Park Bo Gum
  • Zawód: aktor
  • Data urodzenia: 16-cze-1993 
  • Wzrost: 182 cm
  • Waga: 65 kg
  • Znak zodiaku: Bliźnięta
  • Grupa krwi: O
  • Agencja: Blossom Entertainmment

Filmografia


Dramy:

  • Reply 1988 (tvN, 2015)
  • Hello Monster (KBS2, 2015)
  • The Producers (KBS2, 2015, cameo, Ep. 9)
  • Tomorrow Cantabile (KBS2, 2014)
  • Wonderful Days (KBS, 2014)
  • Wonderful Mama (SBS, 2013)
  • Still Cut (KBS2, 2012)
  • Bridal Mask (KBS2, 2012)
  • Hero (OCN, 2012)

Filmy:

  • China Town (2015)
  • The Admiral: Roaring Currents(2014)
  • A Hard Day (2013)
  • Runway Cop (2012)
  • Blind (2011)

Reklamy:

  • 2012: Nongshim “Hururuk” 

Programy TV:

  • Music Bank (KBS, 2015) jako MC

Ciekawostki


  • Edukacja: Shinmok High School
  • Debiut: 2011

Nagrody


Rok     Nagroda     Kategoria          Drama Rezultat      
2014 KBS Drama Awards    Best New Actor Cantabile Tomorrow, Wonderful Days    Nominacja

Linki


 

9 comments

  1. Kocham go po prostu ❤ Jest świetnym aktorem i gra w mojej ulubionej dramie, tj. "I remember you" i nie zakochałam się w jego roli jak i zdolnościach. Mam nadzieję, że szybko pojawi się w nnastępnej, niesamowitej dramie ❤

    Lubię to

  2. Wchodzę na bloga… czytam Imię i nazwisko… Nie znam… patrzę na zdjęcie… ‚O w mordę to Ty!’
    Jejusu… Zakochałam się w nim w I Remember You *.* Walić przedziałek na dupę xD Był cudowny pod każdym względem 😀

    Niezbyt przychylnie podchodziłam do Reply 1988 (nadal tak jest) ale chyba dla niego postaram się oglądać odcinki na bieżąco, nie czekać na wszystkie 😀

    Okazuje się, że kilka dram/filmów z nim miałam w planach ale odkładałam na później… chyba czas obejrzeć 😀

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

