[MV] Fei – Fantasy

5 comments on “[MV] Fei – Fantasy

  1. świetna piosenka ^^
    Najpierw wonder girls prezentują się w świetnym stylu a teraz fei. myślę, że jyp ma naprawdę dobrych artystów i świetne pomysły.
    oby trzymali tak dalej^^

    Lubię

  2. A ja się tak długo zastanawiałam dlaczego tak właściwie to oznaczono jako 19+… teraz w już rozumiem no bo w końcu w Korei śpiewanie np: „Tej nocy spełnię wszystkie twoje sny” i do tego taki strój + taniec.
    Nie wiem za to co podoba mi się bardziej. Ten tekst, taniec, zmysłowość Fei czy klimat teledysku. Nie mam pojęcia, ale zdecydowanie mi się podoba ♥.♥

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

