Kai z EXO ponownie uszkodził kostkę podczas koncertu, nie jest wstanie występować

EXO’s Kai Re-Injures Ankle During Concert, Is Unable To Perform

24 lipca EXO miało swój koncert „EXO PLANET #3 – The EXO’rDIUM” w Seulu.

Po występie na otwarcie i przedstawieniu się, Suho powiedział: „Zanim zaczniemy, mam złe wiadomości. Wczoraj Kai uszkodził swoją nogę podczas występu. W rezultacie nie będzie wstanie dzisiaj występować i pojawi się na scenie tylko w konkretnych momentach.”

Suho powiedział także fanom, by byli ostrożni: „Wasze zdrowie jest najwyższym priorytetem. Mam nadzieję, że wszystkim będzie podobać się dzisiejszy występ i dotrzecie bezpiecznie do domu.” Suho następnie zażartował: „I proszę powiedźcie swoim rodzicom dobre rzeczy o nas”.

Kai pojawił się na scenie na wózku i wyjaśnił co się stało: „Uszkodziłem swoją kostkę wcześniej podczas ćwiczeń do koncertu i uszkodziłem tą samą kostkę podczas występu wczoraj. Nie ma złamanych kości, ale więzadło zostało uszkodzone.”

Kai wyraził jak smutny jest, mówiąc: „Byłem tak smutny, dużo wczoraj płakałem. Moja twarz jest napuchnięta.” Przeprosił, że nie będzie wstanie występować i powiedział, że poinformuje fanów o swoim zdrowiu po kolejnej wizycie w szpitalu.

Baekhyun z EXO zaoferował pewne pocieszenie dla fanów i Kaia, mówiąc, że to ok, EXO ma tylu członków, że trudno zauważyć, gdy kogoś brakuje. Powiedział: „Moja babcia zawsze mi mówi, że bardzo trudno znaleźć mnie na scenie.”

źródło: soompi.com

6 comments on “Kai z EXO ponownie uszkodził kostkę podczas koncertu, nie jest wstanie występować

  1. Bardzo mi go szkoda 😦 on by tego nie zniósł gdyby pewnego dnia miał taka kontuzje ze nie mógłby juz nigdy tańczyć czego mu oczywiście noe życzę 😦 niech wraca prędko do zdrowia! Mam nadzieje ze SM da mu wypaczać jakis czas po tym dobrze mu to Zrobi a fani mam nadzieje ze beda wyrozumiali i cierpliwie na niego poczekają swoją droga mam prośbę do adminek mogłybyście dodać jakieś informacje o zespole HOTSHOT sadze ze niewiele osob ich zna a sa naprawdę warci uwagi! Dzisiaj obejrzałam filmik jak członkowie z przepaska na oczach robili makijaż blogerce i wybuchowym śmiechem 😂 W ich piosenki wymiatają!

    Lubię

  2. Ma chłopak pecha, na dodatek obawiam się że uszkodzenia tej kostki są na tyle..poważne, że co jakiś czas będzie się mu to odnawiać bądź też niewiele trzeba będzie by sobie ją uszkodził. To o tyle smutne, że chłopak jest znany nie ze śpiewu a własnie z tańczenia, które kocha. Uważam, że powinni porządnie się nim zająć jacyś naprawdę porządni specjaliści i na pewno nie powinien dzień po kontuzji tej kostki nadwyrężać! Trzymam kciuki by skończyło się to wszystko naprawdę raz i dobrze 🙂

    A Baek z babcią jak zwykle rządzą! xD

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

