15 kpopowych piosenek, które zmotywują Cię do działania cz. I +ANKIETA

15 kpopowych piosenek, które zmotywują Cię do działania cz. I.png

Poniżej przedstawiam pierwsze zestawienie 15 piosenek, które zmotywują Was do podjęcia się przeróżnych zadań. Wsłuchajcie się w cudowne słowa Waszych idoli, którzy chcą Ci udowodnić, że dasz radę zdobyć sam szczyt góry lodowej! Na samym końcu natomiast znajdziecie ankietę dotyczącą serii „Dlaczego warto wzorować się na kpopowych idolach?”, dzięki której pomożecie mi tworzenie kolejnych artykułów. A więc zaczynajmy uzupełnianie Waszej inspirującej playlisty!

1. EvoL- Get Up

„Udoskonalam się każdego dnia bez końca. Wciąż wznoszę się bez zatrzymywania”

2. Block B- Very Good

„Zostaw za sobą myśli o robieniu tylko tyle, ile wystarczy, głupi”

3. I.O.I- Dream Girls

„Mamy wystarczająco czasu, więc nie śpiesz się. Zaufaj sobie, nie poddawaj się.”

4. Got7- Just Right

„Po prostu bądź szczęśliwa, nie martw się. Nie szukaj swoich wad.”

5. Jessica- Fly

„Lataj wysoko nad chmurami, bo Twoje skrzydła są stworzone, by latać”

6. BTS- Never mind

„Biegłem patrząc przed siebie, nie miałem czasu, żeby się rozglądać na boki
Niespodziewanie stałem się dumą mojej rodziny. Odniosłem sukces.”

7. April- Dream Candy

„W porządku, jeżeli trochę się zmęczysz. Nie zwracaj uwagi na to, co mówią inni. Podążaj ku gwiazdom wśród chmur z waty cukrowej. To dobra zabawa, nie sądzisz?”

8. BTS- Fire

„Żyj jak chcesz, przecież to Twoje życie!”

9. SONAMOO- Just Go

„Świat jeszcze mnie nie poznał. Mnie, która marzy. Zabłysnę jasno, to czas, by pokazać moje marzenia. Udowodnię Wam.”

10. Seventeen- Shining Diamond

„Nawet jeśli minie więcej czasu, nie staniemy się słabi. Będziemy wciąż walczyć.
Będę nosić tę lśniącą obietnicę na palcu.”

11. Taeyeon- I

„Łzy, które wypłakałaś, każdy ból, który czułaś przygotowywał Cię, Motylku, do tego, by któregoś dnia wznieść się naprawdę wysoko. Wtedy właśnie wszyscy zwrócą swe oczy w Twoją stronę.”

12. B.A.P- One shot

„Jest zbyt wcześnie na porażkę, wciąż jesteś młody. Jeden strzał, jedna szansa.
Nie ma drugiej szansy, nie strać jej, przygotuj się teraz!”

13. 2ne1- I am the best

„Mężczyźni odwracają się, żeby na mnie spojrzeć. Dziewczyny mnie naśladują”

14. Epik High- Fly

„Nawet gdy nic nie masz potrafisz latać. Nawet jeśli Twoja miłość cię zostawiła, będąc zimną jak lód potrafisz latać. Nawet jeśli Twój oddech zatrzyma się w Twej chorej piersi,
potrafisz latać, możesz polecieć wysoko do nieba!”

15. After School- Dream

„Nie możesz się zatrzymać. Nie bój się być lepszym i skakać wyżej.”

 

 

I na sam koniec obiecana ankieta:

 

Weronika Olimpia

10 comments

  1. Dziękuję! Naprawdę takie teksty mnie motywują do działania. Najbardziej piosenka Jess, która jest dla mnie bardzo ważna! Czekałam na nią tak długo i cieszę się, że mogę ją ponownie usłyszeć. Zawsze będę przy niej, jako jej Golden Star 🌟

    Lubię to

  2. Gdy jestem w dołku Never Mind zawsze mnie motywuje…

    ~”Wszyscy wokół mnie mówili: Nie przesadzaj, zachowując sie jak samozwańczy spec od muzyki, sprawisz, że twoja rodzina zamieszka na ulicy. Od tamtego czasu przestałem się przejmować słowami innych, żyłem tylko dla swoich zainteresowań i swojej pasji. Jak myslisz jak mi teraz idzie? Jak myślisz jaki jestem? Chciałem zapytać wszystkich którzy modlili się bym zawalił, czy wyglądam jakbym zrujnował swój dom?”

    ~”Nie przejmuj się. Nieważne jak ciernista jest ścieżka, biegnij. Nie przejmuj się. Na tym świecie jest wiele rzeczy, na które nic nie poradzisz”

    Teksty Yoongi’ego zawsze sprawiają, że chce się żyć lepiej… ^^

    Lubię to

  3. Dokładnie chciałam napisać o piosenkę Time To – Ft Island. W której śpiewają że nawet jak upadniesz to wstań i walcz o swoje marzenia.

    A ja mam sprawę, pisałam kiedyś o mojej propozycji na nową serię ( współtworzoną przez czytelników bloga. ) znalazł by się ktoś kto by to poprowadził?

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

