Czy Junhyung uważa, że nie jest popularny wśród kobiet?

Podczas odcinka Happy Together do studia wszedł Junhyung a potem Hyuna, po czym Park Myung Soo zapytał podejrzliwie: „Jaki macie związek, że przyszliście tu we dwójkę? Kontaktujecie się ze sobą często? O czym rozmawiacie?”

Junhyung odpowiedział: „Kontaktujemy się raz na jakiś czas. Głównie rozmawiamy o muzyce.”, Park Myung Soo kontynuował: „Słyszeliśmy, że jesteś popularny wśród kobiet-idolek”. Piosenkarz odpowiedział „Słyszałem te plotki. Ale nie mogę na to odpowiedzieć. Nigdy wcześniej nikt mnie o to nie pytał”.

Prowadzący program zadawali mu jeszcze pytania typu: „Czy masz dziewczynę”, „Kiedy był twój ostatni związek?”, „Miałeś skandal dotyczący randek?” wprawiając go w zakłopotanie. 

Na pierwsze pytanie odpowiedział: „Nie, nie mam, naprawdę”.

Biedny Junhyung 😀 

5 comments on “Czy Junhyung uważa, że nie jest popularny wśród kobiet?

  1. Współczuję, że był pytany o takie rzeczy. Związek to poważny temat, ale takie nachalne pytania są nie na miejscu. Ja również czułabym się zakłopotana. Przecież mógłby przez przypadek coś powiedzieć i byłby wielki hejt.. nawet jeśli był lub nawet jest w związku to jest to jego osobista sprawa i inni nie powinni się do tego wtrącać.. trochę prywatności..

    Lubię

  2. Witam. Nie wiem gdzie mam to napisac ale mam pytanie. Czy wie ktos jak mozna nauczyc sie choreografii? Bardziej chodzi mi o to ‚mirrored’. Za nic nie potrafie tego zrozumiec… w ktora strone trzeba sie poruszac? Prosze niech ktos mi to wytlumaczy… 😦

    Lubię

  3. Z tego co czytałam kiedyś to On już nie raz mówił że jest nieśmiały w stosunku do kobiet. Z Hyunah sa w tej samej agencji to normalne że się przyjaźnią.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

