Luhan jako odważny wojownik w trailerze „The Great Wall”

Nowy trailer filmu fantasy, „The Great Wall” z wielkimi imionami zarówno ze wschodu, jak i zachodu, został ujawniony!

Trailer jest bardzo krótki, ale to wystarczy, by wzbudzić podekscytowanie  wśród fanów filmów fantasy/akcji w oczekiwaniu na lutowa premierę. Są sceny wielkich bitew, ujęcia ogromnych kreatur oraz głównej obsady, Matta Damona, Jing Tian, Andy Lau i innych.

Oczywiście, Luhan także się pojawił, atakując jakiegoś nieznanego wroga włócznią.

Sami obejrzyjcie trailer powyżej!

źródło: allkpop.com

9 comments on “Luhan jako odważny wojownik w trailerze „The Great Wall”

  1. Luhan zagra w The Great Wall, Kris w nowej części xXx, Tao pojawi się w jakimś filmie z Jackiem Chanem, z którym Lay zagra w Kung Fu Yoga.
    Kurcze, tyle filmów do obejrzenia, a tak mało czasu.

    Lubię

  2. Podoba mi się zwiastun, zaje*isty 😀
    Szczerze mówiąc jestem w lekkim szoku, nie sądziłam że Kris, Luhan czy Tao poradzą sobie po odejściu z EXO. No i szczerze mówiąc, nie spodziewałam się że Luhan będzie grać z Mattem Damonem.

    Lubię

    • Fanki exo ktpre sa zle ze odeszli i cala wine zwalaja na nkch nie dppuszczajac mysli ze to SM jest winne xdddd oczywiscie ja tez jestem fanka exo ale sm jako agencji nie cierpie ale pozostala 3 nadal wspieram i ciesze sie ze tak dobrze im idzie

      Lubię

    • Pewnie przez CGI 😉 Innym może jak mi nie podoba sie trend na robienie przeważającej większości/wszystkich efektów przez komputer. Odrzuca to od filmu, psuje odbiór, jest jeszcze sztuczniejsze niż efekty manualne.

      Lubię

  3. Noo w tym trailerze to naprawdę szał ile go jest xD Zresztą w chińskim też nie więcej ;P Tak czy siak, film na sto procent obejrzę, będę chciała nawet w kinie 🙂

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

