HyunA – „How’s this?” Official Music Video

+reszta piosenek z albumu

26 comments

  1. Niezła piosenka, ale brakuje jej takiego „Bang”. Nie jestem też fanką saksofonu. Wolę Hyune w roli królewny a nawet królowej, nie księżniczki na jakieś imprezce.
    Według mnie niedopracowany.

    Lubię to

  2. Widzę że większość tutaj nie usatysfakcjonowana, a ja wręcz przeciwnie i co chwilę wciskam ‚replay’. 😀 Już mi siedzi w głowie i o ile z teaserów troszkę się bałam że mi się nie spodoba, o tyle przerosło moje oczekiwania. Teledysk może nie jest jakiś wysokich lotów, ale według mnie pasuje do piosenki i podkręca atmosferę.

    W sumie cały album mi się podoba, a jak na razie moje top 2 piosenki to How’s This i Seduction 🙂

    Lubię to

  3. Widzę że większość tutaj nie usatysfakcjonowana, a ja wręcz przeciwnie i co chwilę wciskam ‚replay’. 😀 Już mi siedzi w głowie i o ile z teaserów troszkę się bałam że mi się nie spodoba, o tyle przerosło moje oczekiwania. Teledysk może nie jest jakiś wysokich lotów, ale według mnie pasuje do piosenki i podkręca atmosferę.

    W sumie cały album mi się podoba, a jak na tą chwilę moje 2 top piosenki to How’s This? i Seduction 🙂

    Lubię to

  4. Pomimo, że How’s this pasuje do Hyuny, to osobiście uważam, że U&Me lepiej sprawdziłaby się jako tytułowa piosenka. Po mv oczekiwałam czegoś więcej (zwłaszcza, ze zdjęcia testerowe dawały mi nadzieję na podobny koncept co Red), ale nieco się zawiodłam (brakowało mi tam Jaya Parka XD).
    Piosenka fajna, po kilku przesłuchania wpada w ucho, a zwłaszcza refren, który latał mi od kilku dni w głowie.
    Co do całego albumu, jak zwykle bomba

    Lubię to

  5. Ten album bardzo różni się od poprzednich albumów Hyuny, widać że poszła w zupełnie innym kierunku. A piosenka Do It świetnie zaaranżowana! podoba mi się o wiele bardziej od albumu A+.

    Lubię to

  6. A ja powiem tak dla odmiany, że teledysk mi się bardzo podobał i uważam, że jest on najlepszym MV Hyuny. 🙂 Po samym albumie zresztą widać, że Hyuna próbuje czegoś nowego.

    Jest coraz lepiej. ^^ ❤

    Lubię to

  7. Teledysk mi się nie podoba, czułam się jakbym oglądała przez blisko 4 minuty to samo, ale piosenka jest raczej na plus, a z albumu najbardziej Seduction zapamiętałam lol, super piosenka.

    Lubię to

  8. Piosenka spoko, ale teledysk..masakra. Serio. Większość dyskotekowych piosenek z zachodu ma dokładnie ten sam schemat w swoich teledyskach, Nic nowego, nic świeżego, na dodatek ja czegoś takiego po prostu nie lubię.

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

