VIXX szykuje się do comebacku!

VIXX_1470006660_af_org

Vixx szykuje się do comebacku z 2 częścią  „konceptu trylogii-„”HADES”

Wiedzieliśmy ze 2 część trylogii powstanie w sierpniu lecz teraz mamy już konkretną datę i tytuł!

Pierwsza część nazywała się „ZELOS” natomiast wszystko wskazuje na to ze druga część będzie mieć nazwę” HADES”

Premiera  albumu planowana jest już na 12 sierpnia!

Nie ma zbyt dużo informacji na temat teledysku wiadomo jedynie ze zostanie opublikowany na instagramie VIXX

ZRÓDŁO-allkpop

 

7 comments

  1. Naprawdę liczę na coś dobrego. Ich ostatnie comebacki nie zrobiły na mnie wrażenia. Oglądam i nic nie czuję ciekawego. Po ‚Error’ (moim zdaniem ich najbardziej udany comeback) tak bardzo się starają ale niestety. Możliwe, że mam za bardzo wygórowane oczekiwania ale to VIXX. Co jak co, ale potrafią zaskoczyć i zdobyć serce.

    Lubię to

  2. Nowa płyta a ja nie mam pieniędzy o.O Trza szybko coś wykombinować!
    Cieszę się i to niezmiernie, to moi ulubieńcy i na pewno będę zadowolona, a jak już nazwa jest ‚Hades’ to w ogóle się mi podoba 🙂

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

