Hyuna o 4Minute i możliwości powrotu do zespołu

Hyuna o możliwości powrotu 4Minute: „Jeśli nadarzy się taka okazja, myślę że jest to możliwe.”
„Pomimo tego, że nie mogę odpowiedzieć „tak” na to pytanie, myślę że po tym jak każda z nas spełni swoje marzenia, wtedy może powrócimy jako 4Minute.”
Po chwili zastanowienia: „Ale czy fani będą chcieli mnie oglądać kiedy będę dużo starsza i ponownie zadebiutujemy?” powiedziała śmiejąc się. „Myślę, że wzbudziłam wiele wątpliwości co do możliwości naszego wspólnego powrotu na sceny”.
Hyuna o członkiniach 4Minute: 
„Będąc szczerą, byłam tak zajęta przygotowaniami do albumu, że się z nimi nie kontaktowałam.” kontynuując „Ale słyszałam o nich od ludzi dookoła. Wiem, że każda z nich przygotowuje się do własnych, indywidualnych działalności. Mam nadzieję, że fakt tego iż z nimi się nie kontaktowałam, nie zostanie źle zinterpretowany przez ludzi”.
 
Hyuna o 4Minute:
„Wiele ludzi pyta mnie co sądzę o promowaniu z 4Minute i byciu solo… Nie myślę o swojej karierze jako o nowym początku, lecz jako poszerzeniu działalności 4Minute. Nie lubię kiedy ludzie mówią, że ja i członkinie nie pracowałyśmy ciężko będąc grupą. Aktywność 4Minute dużo dla mnie znaczy. I dzięki niej jestem tą osobą, którą widzicie dzisiaj.
 .
źródło: 4Minute Poland
7 comments

  1. Czyli jakaś szansa na powrót jest ale raczej mała albo w bardzo odległym czasie,szkoda że dziewczyny nie mają na razie kontaktu ze sobą widocznie są bardzo zajęte lub jeszcze inny powód może być jakieś spory kto to wie …

    Lubię to

  2. Widać że Hyunah nie chciała kończyć działalności grupy, może promować się solo ale i też z grupą. To tylko dowodzi że w CUBE pracują same debile… w taki sposób stracić tak dobry girlsband. Mam nadzieję że dziewczyny kiedyś powrócą razem.

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

