[MV] INX – Alright

10 comments on “[MV] INX – Alright

  1. Ej piosenka fajna. Chlopcy sa mega przystojni. Kurde jakbym drugie knk widziala. Jedyne co mi sie nie podoba to tylko ten refren.. dziwnie to brzmi. Jakby takie disco ;-; ale tak to poczatek super!

    Lubię

  2. Zapowiadało się naprawdę ciekawie ….Bałam się że moja lista wydłuży się o kolejny zespół …..Też miałam wrażenie że są trochę podobni do KNK których pokochałam od razu więc czekałam na ten debiut. Teraz mogę stwierdzić że nie podobało mi się zbyt MV piosenka jeszcze mniej a chłopcy są raczej przeciętni , nikt nie zrobił na mnie takiego wrażenia jak Youjin 😉 Nie wiem jak poradzą sobie INX ale mnie do siebie nie przekonali.

    Lubię

  3. mi się podoba 🙂 w sumie trochę wpada w ucho, mam nadzieję, że to nie będzie słodki zespół tylko właśnie z mocniejszymi piosenkami będą występować, jak na początek dobrze sobie poradzili 😉 Good luck guys 🙂

    Lubię

  4. A mnie ten zespół zdecydowanie zaskoczył pozytywnie. Nie licząc refrenu, który na prawdę brzmi trochę dziwnie. Ale tak to cała reszta mi się spodobała. Zwłaszcza, że nie spodziewałam się za wiele bo to debiutanci i jak liczyłam na 4/10, tak według mnie dostałam 7/10. Plusem dla mnie jest też to, ze raczej żaden z nich nie jest ode mnie młodszy… I hope xD

    Lubię

  5. Mój światopogląd legł w gruzach… JAK TO MOŻLIWE, ŻE JEDEN Z NICH MA 16 LAT A JEDEN 17??
    Serio nie mogę tego pojąc, bo oni wszyscy wyglądają na minimum 22/23 T_T

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

