Sub unit 9Muses zadebiutował z piosenką „Lip2Lip”!

nine-muses-a_1470236971_af_org

Nine Muses A w końcu zadebiutowały!

Unit nie oddala się zbytnio od tego co robi grupa,mieszanka sexy i zabawy i uzależniający podkład muzyczny,oraz słodkie wokale.MV pokazuje słodkie dziewczyny które rozmyślają o pocałunkach stąd tytuł „Lip2Lip”.W klipie pojawia się super choreografia.

Czy jesteście zadowoleni z tego sub-unitu?

 

Ja bardzo piosenka jest naprawdę super a teledysk jest świetny extra choreografia.Strasznie podobają mi się sceny w tym różowo oświetlonym pomieszczeniu 🙂 pluszowe usta które trzymają dziewczyny są też bardzo fajne hehe 🙂 Raperka też daję rade 🙂 Stroje są fajnie dopasowane kolorystycznie do tła i fajnie to wygląda razem wgl te stroje są cudne 🙂

Piosenka 8/10

Teledysk 9.5/10

Piszcie w komentarzach jak wam się podoba 🙂

Jak pojawi się teledysk na YouTube to wstawię tu wideo na razie dostępne jest tu pod tym linkiem  🙂

Zródło

Advertisements

2 comments on “Sub unit 9Muses zadebiutował z piosenką „Lip2Lip”!

  1. Piosenka jest bardzo fajna. Kyungri swietnie wyglada w blondzie! Teledysk mega. Kiedy zobaczylam abs tego chlopaka to zakrylam oczy 😂 podoba mi sie ten debiut ^^

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s