Y Teen(Monsta X & Cosmic Girls) pierwszy teaser video nowej epickiej unit grupy!

monsta-x-cosmic-girls_1470183956_af_org

Starship Entertaiment opublikowało pierwszy teaser video nowej unit grupy Y Teen!

Grupa Y Teen składa się z wszystkich 7 członków Monsta X oraz Exy ‚Cheng Xiao, SeolA, Soobin, Eunseo, Yeoreum i Dayoung które nalezą do grupy Cosmic Girls.

14 członek zespołu będzie pełnił rolę modela marki KT’s phone,lecz fani moga sie po nim spodziewać znacznie więcej.

Poniżej wklejam wam 2 wersje teasera MV.Zapowiada się super tylko żeby nie było zbyt wielkiego chaosu w teledysku jak i piosence.A i data premiery nie jest jeszcze znana.

 

 

Zródło

12 comments on “Y Teen(Monsta X & Cosmic Girls) pierwszy teaser video nowej epickiej unit grupy!

  1. Wow!!! Nie spodziewałam się czego takiego. Ale bardzo się na taki unit cieszę 😀 W końcu coś świeżego ^^ Mam tylko nadzieję, że wszystko wypadnie dobrze bo może dzięki temu w przyszłości będzie więcej takich połączeń.

    Lubię

      • Naprawdę? Może dlatego ich połączyli bo Cosmic Girls w Korei ma dużo fanów? Zespół jak każdy inny. Osoby które ich nie lubią to mniejszość. A poza tym, w Starship nie ma tyle zespołów. Równie dobrze ja mogę napisać: „Po co Cosmic Girls musieli połączycz z Monsta X? Są lepsze zespoły”.
        W sumie nie ma lepszych i gorszych zespołów. Kwestia gustu.
        Aha, chcę „przeprosić” (?) za mój komentarz, ale trochę się oburzyłam.

        Lubię

        • Życzę powodzenia Cosmic Girls, tak jak przeważającej większości wykonawców (dla każdego słuchacza coś innego :)), jednak nie podobają mi się ich piosenki, ani nie wpadają w ucho, ani nic niczym się nie wyróżniają, a taniec do drugiego teledysk był seksowny co nie pasuje do nich.
          ” Osoby które ich nie lubią to mniejszość.” Bo mocno promowane zespoły są popularne, co nie znaczy, ze są do razu złej jakości, ale tez nie znaczy, że są dobrej.

          Lubię

          • Co do Cosmic Girls – dobrze, że życzysz im powodzenia. Ja czuję się źle, czytając wszechobecny hejt na dziewczyny (nie tylko tutaj)(„nie tylko tutaj” nie oznacza twojego komentarza, ale blog). Jak wspomniałam, każdy ma inny gust, więc nie powinno się twierdzić, że jakieś zespoły są słabe, ale tą kwestię już zostawmy^^

            Lubię

  2. WoW WoW !!
    Czy był już kiedyś taki unit? Jeśli nie, to właśnie spełniło się jedno moje życzenie. Zawsze chciałam czegoś takiego. Unit z dwóch zespołów.
    Monsta X lubię i wspieram więc bardzo się cieszę widząc ich tutaj. CosmicGirls nie znam, ale trzymam za nie kciuki. Choć nie ukrywam, że bardziej ucieszyłby mnie unit dwóch boysbandów xD
    Zobaczymy co to będzie, bo po teaserach widzę że będzie miazga! Obym się nie zawiodła 🙂

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

