[MV] [STATION] Girls’ Generation  – 0805 

8 comments on “[MV] [STATION] Girls’ Generation  – 0805 

  1. Powiem wam tak. Poplakalam sie. Piosenka jest piekna. I ten teledysk. Wszystkie etapy w ich karierze. Wszystkie teledyski.. to jest piekne. Tak bardzo brakuje mi jessici.. jak ten czas szybko leci..

    Lubię

    • Dokładnie, jak zdałam sobie sprawę, że jest tam opisywane wszystko po kolei to zaczęłam to oglądać jeszcze raz i popłakałam się jeszcze bardziej. Brak mi Jessici, ale możemy przyjąć, że kiedy pokazują ich 8 na końcu to Jessica jest tą butelka ‚-‚ tak wiem, że dziwnie brzmi ale zawsze coś.

      Lubię

      • Ja nie jestem związana bardzo z całym GG, ale też o tej butelce pomyślałam (Jessici od niedawna jestem fanką, a single Taeyeon czy TaeTiSeo lubię bardzo), a to, że to wszystkie teledyski zorientowałam się dopiero przy Lion Heart, czyli niemal na końcu… I obejrzałam jeszcze raz. Piękne, naprawdę. Pewnie dla Sone to jeszcze piękniejsze! 😉

        Lubię

  2. Piosenka jak piosenka ballada, ale teledysk… mogli się bardziej postarać… dla mnie to po prostu odwalona maniana… nawet jak nie mgły spotkać się wszystkie razem by nakręcić MV to mogły coś innego wymyślić.
    No i brak Jessici jest odczuwalny i najgorsze jest to że nawet członkinie GG mają ja w 4 literach i wydaje im się że zadebiutowały w 8 osób… A nie ma co kryć Jessica była jedna z najpopularniejszych członkiń tego girlsbandu.

    Lubię

    • Skąd wiesz że mają ja w 4 literach?
      One nadal sa pod kontrolą sm,nie sądzę że wolno im swobodnie o niej mówić.
      Pozatym Jessica powiedziała,że kontaktuje się z niektórymi czlonikiniami(w wywiadzie z tv report).

      Lubię

    • Skąd wiesz że mają ja w 4 literach?
      One nadal sa pod kontrolą sm. Nie sądzę żeby mogły się swobodnie o niej wypowiadać.
      Pozatym Jessica powiedziała że utrzymuje kontakt z niektórymi czlonikiniami(w wywiadzie z tv report).

      Lubię

Dodaj komentarz ^^

