[Teaser 1] 24K – Still 24K

6 comments on “[Teaser 1] 24K – Still 24K

  1. Kurczę uwielbiam ich najbardziej pokochałam Daeila i Kisu i jest mi trochę przykro ze odszedł szkoda tylko ze wytwórnia nie dała żadnego oświadczenia chyba ze nie potrafiłam go znaleźć po prostu 😦 bo przez to miałam malutki promyczek nadziei ze może jednak jak będzie comeback chłopaków to on rownież się tam znajdzie No cóż oczywiście dalej będę ich słuchać bo kocham och piosenki!

    Lubię

    • O kurczę faktycznie go nie ma ale podobno dalej jest w agencji i nie zakończył z nimi kontraktu i podobno z problemów osobistych poprosił agencje o więcej czasu i zrezygnował z tego comebacku ale o opuszczeniu zespołu nic nie było mowy tylko o przerwie w działalności :/ może dlatego nadal na portalach przy jego nazwie widnieje 24K nie wiem sama mam nadzieje ze to prawda i w następnym comebacku już go zobaczymy mam rownież nadzieje ze wszystko z nim w porządku 😦 bo fani napewno się martwią a agencja powinna dać jakieś oficjalne oświadczenie czy odszedł czy tez nie 😦

      Lubię

    • Tak tylko dodam, że gdyby Daeil miał powrócić do działalności, to wytwórnia nie kłopotałaby się nowymi członkami: HongSeob oraz ChangSun. Mają oni już oficjalne konta na instagramie, więc to już chyba poważniejsza sprawa. Swoją drogą, nie twierdzę, że dla Daeila nie ma już miejsca w tym zespole, ale jak dla mnie taka liczba członków zdecydowanie to przesada, więc śmiem twierdzić iż Daeil albo opuści 24K albo nawet samą wytwórnię…

      Lubię

Dodaj komentarz ^^

