7 Dance Practice od SEVENTEEN, które poprawią Ci humor

e53d5ec4a95074c895ab4066149349eef6c70046_hq.gif

Ponieważ S.Coups ma dzisiaj urodziny, a ja jestem ogromną fanką Seventeen, postanowiłam, że zrobię małą listę 7 najzabawniejszych i najsłodszych według mnie, różnych wersji dance practice, które zawsze poprawiają mi humor 🙂

7. [Dance Practice] SEVENTEEN – MANSAE – SEEK ver.

Czy to nie jest cudowne, że chłopcy okazują nam miłość nawet od tyłu? >o<

6.[Dance Practice] SEVENTEEN – Adore U – ‚Fixed Cam’ Ver.

Seventeen kocham między innymi za to, że czują się tak swobodnie przed kamerą i wydaje się, że gdyby mogli, to latali by po całej wytwórni , żeby tylko nas zadowolić.

5. [Dance Practice] SEVENTEEN – ‚Pretty U’ Dancecal ‚Dear Carat’ ver.

4. [Special Video] SEVENTEEN – MANSAE – Part Switch Ver.

Skąd oni biorą tyle energii na nagrywanie tych wszystkich wersji?

3.[Dance Practice] SEVENTEEN – MANSAE – FOLLOW ME Ver.

Ze wszystkich ‚Follow Me’ to jest moje ulubione ♥ Są tutaj tacy słodcy i jednocześnie zabawni, zwłaszcza, kiedy widać co robią na ‚drugim planie’. Kamerzysta musiał nieźle się przy nich napracować!

2. [SPECIAL VIDEO] SEVENTEEN  (Pretty U) – Part Switch ver.

1. [Special Video] SEVENTEEN – (Adore U) – Part Switch Ver.

Okey, mój ulubieniec, no.1~! Mija już ponad rok, od kiedy wyszła ta wersja, a ja nadal ją oglądam.Uwielbiam momenty, w których kradną sobie nawzajem zwrotki, ich energię i humor, zwłaszcza, kiedy chcieli wrzucić Dino do wody, ale on im uciekł 😀

Lubicie SEVENTEEN? Która wersja jest według was najlepsza? 😀

 

One comment on “7 Dance Practice od SEVENTEEN, które poprawią Ci humor

Dodaj komentarz ^^

