I.O.I- Whatta Man (Good man)

13 comments

  1. Piosenka jest świetna, ale nie w ich wykonaniu. Wersja demo nagrana przez Nikki Flores podobała mi się o wiele bardziej. Brakuje tu mocnych głosów Yeonjung i Sejeong. Szkoda, że są w YMC, Mnet powinno znaleźć dla nich jakąś lepszą wytwórnie.
    Dodam jeszcze, że jestem po dwukrotnym obejrzeniu całego Produce 101 i bardzo lubię dziewczyny, ale to co wydają jest słabe.

    Lubię to

  2. Osobiście ta piosenka o wiele bardziej mnie do siebie przekonała, niż BlackPink.
    No cóż. Może za wiele oczekiwałam od BP, a od I.O.I mniej i dlatego tak jest, ale taka jest prawda ^^

    Lubię to

    • żartujesz w końcu wyglądają normalnie! normalny koncept, normalne stroje! oby zostały w takim stylu. Może się nawet do nich przekonam.,,

      Lubię to

    • Dobrze napisane 🙂 Poniżej 19-stki nie powinno być stylizacji sado-maso. Niby jest to pokaz siły, ale w dziwaczny sposób, agresywny i zawsze połączony z seksualnością.
      Tu takie stylizacje u nastolatek, a w szkołach kuleje edukacja dot. wiedzy o życiu w rodzinie czy jakkolwiek nazwać przedmiot.

      Lubię to

  3. NIe wiem..jakoś tak, niby się mi podoba, bo fajna piosenka i teledysk też niezły, ale no nie porywa mnie.
    Fragment „whatta man..” jest najlepszy, ma takiego pazura, a niestety nie cała piosenka jest taka no i w tym teledysku też tak troszkę dziwnie, tu słodko i pastelowo, wnet skóry i czerwień, no tak trochę nazbyt pomieszane.
    Ale cieszę się, że to nie kolejny słodki koncept, jest dobrze 🙂

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

