[MV] BLACKPINK-BOOMBAYAH

43 comments on “[MV] BLACKPINK-BOOMBAYAH

  1. przypomina mi im the best, ale to może być tylko takie wrażenie idk, mv średnio mi się podoba, piosenka pewnie po kilku przesłuchaniach wpadnie w ucho, ale nie zaskakuje :/

    Lubię

  2. Średnie. Whistle bardziej mnie się podoba, ale nadal bez szału. Co do dziewczyn, tylko Lisa mnie przekonała. Takie jest moje pierwsze wrażenie, które może się z czasem zmienić. Zobaczymy co nam pokażą dalej.

    Liked by 1 osoba

  3. jak na YG spodziewałam się czegoś mega a tym czasem niczym mnie nie zaskoczyli. Po prostu kolejny średni zespół ze średnią muzyką :/ nie ma się czym zachwycać

    Lubię

    • Jak dla Ciebie, dla mnie to teraz top 3 w Koreii jeśli chodzi o gb. Talenty aż się wyciekają od nich. Ale niestety koreańczycy widzą tylko gf, szczególnie Ci 13-17 lat szkoda… Z wiekiem minie

      Lubię

  4. Podoba mi się 😀 w sumie to o wiele bardziej podoba mi się ta piosenka od tamtej.
    Ogólnie najbardziej zaciekawiła mnie ta blondyna z grzywką, rapem i ogólnie tańcem i figura xD
    Replay nonstop 😀

    Lubię

  5. Ta piosenka też dość fajna, MV już chyba bardziej oryginalne, ale znów w środku zalatuje mi Red Velvet. W ogóle, czy tylko mi chce się trochę śmiać z tego jak zaczynają niby to seksownym, niby mocnym hiphopowym konceptem, a kończą jakby chciały się wrócić do dzieciństwa i zaczerpnąć trochę zabawy? 😀 Im więcej razy to odtwarzam tym bardziej wydaje mi się że słucham utworu wydanego 5-8 lat temu typu Lovey Dovey T-ary lub WA$$UP-Wa$$up. Troche się zawiodłam na YG, bo wiem że mogliby stworzyć dla nich coś lepszego, a tymczasem mamy 2NE1 ver. tak jak i większość sie spodziewała

    Lubię

    • Uczwliliscie sie ze zalatuje RW gdzie? Bo ja w muzyce nie słyszę żadnego podobieństwa! Moze w klipie scena ze stołem jak w dumb dumb chodzi mi o ten 2 klip black pink ale proszę cię one zupełnie sie różnią ja tam jestem zadowolona w końcu cos innego niż girlfriend i te inne słodkie zespoły juz tym po prostu żygałam

      Lubię

  6. piosenka typowo pod styl YG i bardzo dobrze że nie ma słodkiego konceptu!
    mówicie że podobne do 2ne1… a TWICE, gfriend, april cosmic girls… wszystko też na jedno kopyto i żyją…

    Lubię

  7. Jak dla mnie bez szału. Nawet więcej trochę mnie rozczarowała ta piosenka. Patrząc na sukcesy zespołów YGE spodziewałam się czegoś więcej.

    Lubię

  8. Wiecie co coś mnie zastanawia, krytykujecie ze YG mogło się bardziej postarać a piosenki są słabe a za chwile porównujecie je do 2ne1- które oczywiście śa świetne i zarabiste… jedno zaprzecza drugiemu. Hejtujecie dziewczyny tylko dlatego że opóźniły na nie wiadomo kiedy comeback 2ne1.

    Lubię

  9. koreańczycy są zapatrzeni na gf, tylko gf i gf szczególnie Ci 13-17lat A wg mnie BP są o wiele lepsze. Bardziej do mnie pasują. ale jestem dojrzalszy może dlatego..

    Lubię

  10. Noo! Jest dobrze, rewelacyjnie wręcz. Miałam bardzo, bardzo duże oczekiwania. W końcu tyle zapowiedzi, tyle czekania no i to YG i nie zawiodłam się.
    Piosenka i styl bardzo się mi podobają. Girlsbandy w takim wydaniu mogę oglądać do woli. Dziewczyny zrobią szał, bo najzwyczajniej w świecie wyróżniają się na rynku. Podobne do nich są jedynie 2ne1, bo niestety 4minute przyszło nam pożegnać.(przypomnijcie mi jeśli jest jakiś jeszcze tego typu zespół :))
    Piosenka jest chwytliwa, i naprawdę dobra, choć to „oppa” trochę mnie śmieszy xD Ale za to układ, noo cudo! I tak, zdecydowanie wolę „Boombayah” od „Whistle”
    A hejt na BP bo opóźniły comeback 2ne1 jest żałosny i dziecinny, to nie dziewczyn wina, z wątami to do papy YG.

    Lubię

    • Wassap miały też taki mocniejszy koncept ale agencja o nich zapomniała, chociaż zbierały pieniądze na comeback więc może o nich usłyszymy.
      Nawet jeśli coś wcześniej było w fajnym koncepcie to chyba odeszło w zapomnienie.

      Lubię

  11. Za pierwszym razem nie chwyciło, ale po kilku odsłuchaniach nawet wpada w ucho. Teledysk ciekawy, kolorowy, pasuje do dziewczyn. Zobaczę jak dalej się rozwiną, oby szukały i rozwijały własny styl to będzie dobrze 🙂

    Lubię

  12. No i Lisa – nie znałam dziewczyny wcześniej (celowo nie śledzę trainee przed debiutem bo tak szybko odpadają), ale zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia, jest hipnotyzująca, ogromnie się cieszę, że zdebiutowała ;D

    Lubię

    • dokłądnie wyróżnia się na tle dziewczyn, przyznam szczerze że wcześniej kojarzyłam tylko Jennie i to gównie dlatego że pojawiała się przy big Bang czy 2ne1. Ale Lissa hipnotyzuje, wyglądem i przede wszystkim głosem!

      Lubię

  13. jak dla mnie są świetne ^^
    długo czekałam na zespół w stylu 2ne1 i w końcu sie doczekałam ^^ po debiutach gf snsd twice i tym podobnych grupach myślałam ze nie będzie innego zespołu niż 2ne1 który nie byłby słodki i uroczy a tu takie zaskoczenie ^^
    dziewczyny mają swietne głosy mocne i orginalne ^^ (brak piszczenia jak w wiekszosci girlsbandów)
    Oby tak dalej ^^

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

