[MV] BLACKPINK- WHISTLE

26 comments

  1. Boombayah bardziej mi się podoba, ale to też nie jest najgorsze. Zobaczymy, co jeszcze dziewczyny wydadzą. Oby tylko nie jakieś przesłodzone smęty 😉

    Lubię to

  2. nawet ok, ale jakoś szału nie robi.. niestety..
    oba teledyski i piosenki kojarzą mi się trochę z żeńskimi zespołami od SM, a szczególnie Red Velvet, nie wiem czemu ale tak jak na to patrze to mam takie odczucie

    Lubię to

  3. Ja słucham disco polo i według mnie to wcale nie brzmi jak disco polo, ale podobają mi się te dwie piosenki BlackPink, mam nadzieję że już takie pozostaną z takim klimatem i nie będzie słodkich pioseneczek 🙂 czekam na resztę piosenek no i życzę im powodzenia ;))

    Lubię to

  4. Piosenka jako tako fajna i pewnie będę słuchać, ale wielkiego szału nie robi. Po tym wielkim szumie wokół nich spodziewałam się czegoś lepszego. + zalatuje mi tutaj Red Velvet. Siedzą przy okrągłym stoliku w pustym pokoju – RV „Dumb Dumb”, sceny w samochodzie – RV „Dumb Dumb”, „Automatic”. Nawet choreografia mi się z nimi kojarzy. W drugim MV też mi nimi zalatuje. Chyba już wiem dlaczego YG przesunął ich debiut na sierpień żeby rzekomo konkurowały z Red Velvet (które swoją drogą comebacku oficjalnie nie ogłosiły z tego co wiem) hahah.
    Kurczę, myślałam że Lisa zostanie moją biaską, a dziewczyny polubię, ale już sama nie wiem. Czekam na występy w programach muzycznych, może tam się bardziej do nich przekonam

    Lubię to

    • mniej sobie swoje zdanie…
      oby w Korei dziewczyny się dobrze przyjęły, bo tak naprawdę to tylko to co powiedzą Koreańczycy się liczy!

      Lubię to

        • ja też nie… mnie zastanawia czemu umieścili tą UMJI czy jak jej tam w zespole, wokalnie jakoś uzdolniona nie jest, urodą też nie grzeszy. W sumie to tylko ta w długich włosach z grzywką ma dobry wokal, ale Concept który im wybrali jest kiczowaty, niestety… o ile piosenka Me gustas tu jeszcze w tłoku uszła, to ta na R i ta ostatnia są niewypałami.

          Lubię to

  5. Kuurcze, coś mi w niej nie gra. Nie jest zła, wręcz przeciwnie, ale odnoszę wrażenie, że nazbyt dużo się tu dzieje, że zbyt wiele stylów muzyki tu włożono. Najpierw spokojne nuty, zaraz szybki rap potem znów coś innego..niee „Boombayah” jednak bardziej do mnie przemawia 🙂

    Lubię to

  6. Jeszcze fazy na ich piosenki nie złapałam, są nawet niezłe (chociaż Boombayah bardziej wpada w ucho niż Whistle), teledyski fajne i barwne, dziewczyny ładne, zobaczę jak dalej to się rozwinie. Mam tylko nadzieję, że będą dalej szukały własnego stylu, żeby nie powielać 2ne1.

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

