Reakcja GOT7 na ‚ugly dance’ w wykonaniu Yugyeom’a

 

  • wykonanie ‚ugly dance’ GOT7 do piosenki „Girls Girls Girls”

7 comments on “Reakcja GOT7 na ‚ugly dance’ w wykonaniu Yugyeom’a

  1. Popłakałam się ze śmiechu xD I te ich zawstydzone twarze na koniec, i ten biedny Mark który sobie uświadomił co uczynił i JB uciekający, Jackson i worek wszyscy byli genialni ;DD
    Dobre! Kolejny filmik do kolekcji poprawiaczy humoru.

    Lubię

  2. O mój Boże kocham ich 😂😂😂😂 dlaczego jest tyle świetnych grup 😩😩 sama nie potrafię sie zdecydować kogo lubię najbardziej haha JB mnie rozwalił 😄 i Mark jeszcze Jackson jak poszedł z tym workiem 😄 wszyscy są genialni widać ze naprawdę dobrze sie dogadują jako grupa fajnie mieć takich wariatów na codzień 😂😂😂

    Lubię

    • Witaj w klubie moja droga xD Mam ten sam problem.
      Na początku przygody z k-popem gdy znałam jeden zespół, potem dwa i potem trzy to po kolei w każdy ‚wpadałam’ i myślałam że tak będzie zawsze i że odpowiedź kogo lubię naj będzie łatwa, teraz gdy znam ich dużo więcej i dużo więcej też bardzo lubię nie jest to takie proste. A najgorsze jak kilka moich ulubieńców ma comeback w tym samym czasie, i na kogo głosować O.O Ale mimo to każdy z nich staram się wspierać na tyle mocno na ile tylko mogę 🙂

      Lubię

Dodaj komentarz ^^

