VIXX ‚Fantasy’

10 comments on “VIXX ‚Fantasy’

  1. Uwielbiam to. Występ na żywo też był wspaniały. Podoba mi się bardzo klimat a teorie które czytam są obłędne. VIXX są królami konceptu, przynajmniej dla mnie. Ravi zabija swoim rapem. Taki comeback mi się mega podoba. Czekam na kolejne mv i kolejne analizy. Uwielbiam to.

    Lubię

  2. Sonata Księżycowa mnie urzekła, teledysk też bo jest wprost przepiękny, ale sam utwór jest, jakby to.. ciężki(?) i po pierwszym przesłuchaniu do mnie nie trafił.

    Lubię

  3. Wybaczcie, że tak późno komentuje ale byłam zajęta maltretowaniem przycisku”replay’ 😛
    Pokochałam od pierwszego brzmienia, zresztą tak jak i ‚Love me do’. Teledysk to arcydzieło! A fakt, że wszystko to składa się na tajemniczą historię i trzeba się dopatrywać, obserwować i być uważnym jeszcze bardziej się mi podoba.
    Układ choreograficzny moi kochani wiecie czemu jest taki zaje**y? Kojarzycie Fire-BTS? To ten sam człowiek, Keone Madrid. Kocham gościa!
    Co do występu live. Ja przepraszam bardzo, ale kolor ich koszulek był…mocno mylący. Na telefonie oglądałam i w pierwszej chwili myślałam, że oni nie mają nic pod spodem o.O Myślałam że zejdę z wrażenia, ale wnet się zorientowałam, że to mnie oczy oszukują 😛 No ale było ciekawie xD

    Lubię

  4. VIXX. Kocham to. Ale to ma jakieś ukryte znaczenie. Próbuje rozkminiać ale średnio mi to wychodzi…ma ktoś link do jakiejś strony czy bloga, gdzie jest jakaś teoria? Tylko błagam, PO POLSKU. Nie jestem mistrzem angielskiego ,zresztą w ojczystym języku czyta się lepiej.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

