[MV] Agust D – Agust D

21 comments on “[MV] Agust D – Agust D

  1. Nigdy nie miałam wątpliwość, że to Suga jest moim biasem. I słusznie. Rany. Suga zabił mnie. Słucham tego już od 20 min i dalej nie mam dość. I o dziwo tylko słucham. Mv jest pełne smaku ale po prostu puszczam w tle. Naprawdę udowodnił, że jest bardzo dobrym raperem i zasługuje na solo. No i… przeklina, wali łomem i pokazuje środkowy palec będąc przy tym mega seksownym. Suga… nigdy nie przestaniesz być moim biasem. Nie zmieniaj się haha.

    Lubię

  2. Co prawda moim biasem jest Kookie, ale jeśli wcześniej nie byłam pewna kto jest moim numerem 2, to teraz mogę śmiało powiedzieć że nikt Sugi z tego miejsca nie ruszy. Wiedziałam że ma w sobie „to coś” a teraz udowodnił mi jak wiele „tego czegoś” w sobie ma. Od wielu lat mnie zaskakuje na różne sposoby a od ery Never Mind podziwiałam go jak mało kogo na tym świecie. W przeciwieństwie do innych idoli jest też pełen czegoś wręcz wulgarnego i aż krzyczącego „nie jestem jak wszyscy i co masz z tym jakiś problem?!” ale ile bym o tym mo myślała, zawsze na końcu dochodzę do wniosku że to w nim kocham najbardziej. Jego buntowniczą naturę i wrodzoną zadziorność. Obyś nigdy się nie zmienił i już zawsze świecił tym swoim kpiącym uśmieszkiem, który tak bardzo lubię.
    Od razu widać ze ta muzyka to cały Suga.
    https://youtu.be/9FTHpyj0ItI <. < to jest So Far Away… kocham tooo

    Lubię

  3. Śpię. Wtem otrzymuję powiadomienie na telefon. Patrzam BigHit ‚AgustD-AgustD MV’. Jako, że zapomniałam, że to Sugi pseudonim, to tak patrzę i patrzę i myślę.. „kurde..od kiedy BH ma innych artystów..hmm ale zaraz, moment! o ja cie! przecież to Suga!!! Suga!!!” Noo ból głowy mi od razu przeszedł, zresztą to nieistotna rzecz w tej sytuacji, czyż nie 😉
    MV jest genialne. Zresztą wiadome było od początku, że Suga zmiecie nas wszystkich swoją twórczością. Genialne! I tekst i MV! Jestem mega dumna ^_^

    Lubię

  4. OMG :O KOCHAM TO ❤
    w końcu się doczekałam 😀 muzyka zaje*ista, teledysk mega i głos Sugi najlepszy ❤ ❤ wiedziałam że to będzie mocne i Suga rozwali system ❤ moim biasem od początku był i jest V ale ogólnie to kocham wszystkich z BTS więc jako ARMY wspieram całym sercem wszystkich i mam nadzieję że Suga jeszcze nie raz coś wyda :))

    Lubię

  5. Na początku nie wiedziałam co jest grane, bo zapomniałam kompletnie o mixtapie Sugi… Jak już się zorientowałam, to aż krzyknęłam z radości! MV jest świetne, Yoongi wygląda wspaniale, a sam kawałek… Gdy weszła druga zwrotka, to szczęka mi opadła. Dosłownie czułam się (pozytywnie) wykończona jak skończyłam tego słuchać, haha 😀
    Moim ulubionym raperem w BTS jest i zawsze będzie Rapmon, aczkolwiek nigdy nie sądziłam, że Suga nie jest utalentowany. A wręcz uważam że cała trójka raperów z BTS jest niesamowita w tym co robi. Ale muszę przyznać szczerze, że w tym momencie Suga mnie zmiótł kompletnie. Szacun i czapki z głów, bo odwalił kawał dobrej roboty.
    A jeżeli o cały album chodzi, to moimi faworytami są jeszcze The Last, Give It To Me oraz So Far Away.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

