[Teaser] EXO – Lotto

9 comments

  1. Baekhyun i Chanyeol mnie tutaj zabijają, ale w ciągu dalszym chce mi się śmiać jak pomyślę o rapującym Baeku czy D.O … ale czekam i mam ogromne oczekiwania 😀

    Lubię to

  2. Xiumin wyglądał jak szef mafii… Rany, to brzmi tak w moim stylu. Chcę to już posłuchać i obejrzeć. EXO nie jest jakimś wyjątkowym zespołem dla mnie, lecz jeśli ich przeszłe comebacki będą tak wyglądać to wciągnę się.

    Lubię to

  3. Ostatnie dni są naprawdę dla mnie ciężkie O.O
    Najpierw VIXX, potem Suga teraz EXO. Ja nie jestem na to gotowa psychicznie!
    Ale co tam, i tak chcę więcej!!

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

