[MV] Agust D – Give it to me

9 comments

  1. Przyznaję, że rap i hihphop to nigdy nie było coś co lubiłam, jedyny, który dawniej potrafił mnie zainteresować tą muzyką był Eminem, ale odkąd weszłam w k-pop, ja nie wiem, ale jakoś to polubiłam, i to bardzo, tylko właśnie, w koreańskim wydaniu, a wszystko dzięki takiemu Ravi, BTS, BIGBANG i wielu wielu innych 😉
    Suga/AgustD daje czadu i to dosłownie. Nie muszę chyba przypominać, że jestem z niego bardzo dumna!
    I czy tylko ja tak naprawdę marzę o video reaction reszty BTS na którekolwiek z Sugi MV?? Albo chociaż V! To byłoby genialne! Ciekawa jestem, co też RapMon o nim myśli..

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

