[MV] EXO – Lotto

26 comments on “[MV] EXO – Lotto

  1. Szczerze…liczyłam na coś lepszego. Zawiodłam się na tym comebacku. Ale znając życie i tak zgarną wszystkie nagrody np. Vixx’om których singiel wymiata…

    Lubię

  2. Zgadzam sie. Zwykla piosenka. Na pewno nie pobije monster. Szczerze to nic takiego nie pokazali. No ok.. moze i jakos fajnie brzmi ale tylka nie urywa. Nie ma tego wow. Teledysk moze nie doslownie ale przypomina mi monster. Kurde myslalam ze beak do lub chen beda rapowac i tu nawet chanyeol nic nie rapowal.. szkoda.. wole juz comeback vixx.. nie chodzi o to ze nie lubie exo bo naprawde ich uwielbiam ale niczego ciekawego nie pokazali. Ani rapu ani jakiejs wysokiej noty..

    Lubię

  3. Spodziewałam się lepszej piosenki ale nie jest zła coś w sobie ma że chcę się jej słuchać. Teledysk ma fajny, tylko mam wrażenie że trochę zw szybki jak na tą piosenkę

    Lubię

  4. Zapowiadali, że to będzie kawałek w hiphopowym stylu, liczyłam więc na trochę rapu… Pod tym kątem na pewno się zawiodłam. Autotune rzeczywiście trochę za dużo. Ten efekt potrafi być ciekawy, o ile użyje się go w nieprzesadnej ilości… Teledysk ciekawy, Lay i Baekhyun mnie urzekli, no i to solo Sehuna! 😀
    Ogółem kawałek wpada w ucho, ale pośladków nie urywa.

    Liked by 1 osoba

  5. Piosenka fajna ale nic nie urywa. Inna sprawa z mv które podbił moje serce. Uwielbiam takie klimaty. Wszędzie kasa i kasa. Lecz jak ktoś słusznie zauważył w komentarzach na YT, częściej pieniądze widać niż Laya (dobrze odmieniłam?). Czy ktoś jeszcze sądzi, że Suho pasuje tam jak ulał?

    Lubię

  6. Znowu nieco się wyrwę. Piosenka może nie zachwyca, ale nadal jest dobra.
    Choć biorąc pod uwagę piosenki innych artystów tego typu to EXO nie wypadają najlepiej. Jedak EXO nigdy nie byli grupą, która wykonuje coś takiego dlatego też biorąc to pod uwagę mogę stwierdzić, że utwór jest dobry.
    Myślę, że ku uciesze fanów chłopaki nie zostaną długo przy takim stylu.

    Lubię

  7. A dla mnie to hit i słucham w kółko. MV też mi się podoba, wszyscy prezentują się świetnie i wpasowują w klimat. Kai ze swoją mimiką twarzy przy stole, Sexing tańczący razem, Satansoo przed klatką z kogutami, Baek z tym uśmieszkiem, Xiumin z ‚I just hit the lotto’ ♥ Chanyeol i jego ‚popcorn’ w samochodzie, Chen z winem, wszystko piękne. Suho i pieniążki to ship życia, dziękuję za uwzględnienie tej relacji w MV hahahah. Trochę szkoda że Laya tak mało, ale chociaż mamy go w centrum choreografii.. (Smutne jest że gdyby Jongin nie miał kontuzji pewnie i Lay pozostałby w jego cieniu)

    Teraz będę ciągle śpiewać LIPSTICK CHATEAU 와인빛 컬러 😀

    Lubię

    • Suho na stosie pieniędzy – jestem pewna, że cały dom słyszał mój śmiech NOT EVEN SORRY, zgadzam się z tym, co napisałaś o Lay, marzę, żeby każda choreografia wyglądała jak w Monster gdzie Yixing i Kai tańczą ramię w ramię ;-; dla mnie „Lotto” to też hit, cieszę się, że jednak dużo ludziom wciąż ta piosenka się podoba 😀

      Lubię

      • Właśnie, choreografowie chyba zbyt często zapominają że Lay też jest głównym tancerzem :/ Wielu osobom się podoba, ale wiadomo że nie wszystkim wszystko przypada do gustu, więc i znajdą się osoby które powiedzą że to klapa. Może i niektórzy z nich po kilkukrotnym przesłuchaniu zmienią zdanie 🙂 Nie ma się o co martwić bo piosenka dobrze się przyjęła w Korei i króluje na listach 😀

        Lubię

  8. zacznę od tego, że nienawidzę autotune, a w tej piosence jest go o wiele za dużo, chociaż całość wpada w ucho. Nie mam jeszcze szczególnego zdania na jej temat, bo i tak pewnie ją pokocham, pomimo tych cyber głosów ;___; jeśli chodzi o album, to pozostałe dwie piosenki są dla mnie trochę lepsze
    O mv wypowiem się tyle, że zgniłam hardo na momencie, gdy Suho stał na tej górze forsy 😄
    Oh, i czekam aż oskarżą exo o plagiat, bo był wątek w samochodzie

    Liked by 1 osoba

  9. Kurde chłopaki mają świetne naturalne głosy…. nie wiem kto tą piosenkę tak zmiksował… chyba nie ma ani jednego fragmentu z ich normalnymi głosami…

    Lubię

  10. Już to pisałam, ale piosenka jest ok… tylko ok. Chociaż słuchałam jej chyba ze 30 razy zanim pojawiło się mv, więc powiem szczerze, że im więcej się tego słucha, tym lepsza się wydaje. Co do samego teledysku… Lay wygląda w nim bosko, D.O i ten jego uśmieszek… i chyba wszyscy rozumieją dlaczego uważam, że ten mały diabeł urodził się by grać role psychopatów w filmach i serialach xD
    Chanyeol… śmierć na miejscu
    Baekhyun… oficjalnie został moim bias wrecker, bo o ile to Chan jest moim UB, o tyle w Monster i Lotto jest nim Baek i nie mogę przestać się na niego gapić.
    A jeszcze co do samej piosenki…. ja wiem że EXO i NCT to ta sama wytwórnia, ale… czemu ja w refrenie Lotto słyszę prawie ten sam bit co w Fire Track??
    Najbardziej to słychać od 2:20 plis weźcie to sprawdźcie i powiedzcie mi czy to serio jest takie podobne, czy ja mam po prostu omamy słuchowe xD

    Lubię

    • Może Ci się kojarzyć z NCT bo wyprodukowali ją LDN NOISE którzy też stworzyli Monster, Lucky One, oraz Fire Truck, Switch i Wake Up dla NCT 🙂 Nie sądzę by to była zła rzecz bo jednak mimo wszystko piosenki się od siebie różnią, a tak czy siak jest to ten sam duet produkujący je dla tej samej wytwórni więc najwidoczniej SM ostatnio w takich bitach gustują 😀

      Lubię

  11. Trochę słabo jak na EXO, piosenka może być ale nadaje się raczej na jakiś B track, a nadmiar autotuna drażni. Chłopaków przecież stać na dużo więcej. Nadrabiają jednak barwnym, wciągającym MV i świetną choreografią.

    Lubię

  12. Nienawidzę autotune chyba równie bardzo jak słodkich konceptów. Po przesłuchaniu piosenki ..byłam na nie. Szczęściem teledysk ją uratował. No niestety, taka prawda, choć przykro mi to mówić, bo EXO uwielbiam. Kogoś po prostu lekko poniosło.
    Co do MV Baek tu i w Monster to naprawdę nieładnie ze mną pogrywa, oj nieładnie 😛 Zresztą reakcja kilu chłopaków na niego mówi sama za siebie ;D
    D.O to w ogóle wymiata z tym swoim wzrokiem i uśmiechem, za które go wielbię i te kury xDD
    Chani ^^ Pomijając tę za dużą koszulę co mu dali, to też mnie, że tak powiem onieśmielił 😉 No i solo Sehuna!!!
    Ahhh no i przykro mi to pisać, ale taka prawda. Niestety kontuzja Kaia wyszła na dobre dla Laya. Smutne to, bo razem z Sehunem powinni tworzyć taką świętą trójcę taneczną EXO i wszyscy powinni być w tej kwestii na równo traktowani.
    No i najważniejsze. Czy ktoś jeszcze czeka na dance practice?? No błagam, ten układ jest boski!!

    Lubię

  13. Exo wystąpiło z ‚Louder’ w KBS i ten układ to miazga. Baekhyun pozamiatał mnie jak zwykle ALE… Sehun, ludzieee, oglądałam ten występ ze 100 razy i za każdym razem nie mogę oderwać od niego oczu, ten kto doradził mu nowy kolor włosów wygrał wszystko xD

    Lubię

  14. Jestem fanką exo, chociaz nie nazwalabym sie exo-l. Jednak goraca wyczekiwalam ich comeback’u. Najpierw monster a pozniej wiadomosc ze rozpoczeli zdjecia do nowego teledysku. Ogladam teledysk i slucham nalogowo. MV wspaniałe, muzyka ogolnie wspaniala… Ale musze przyznac ze mimo ze muzyka jest super to gdybym nie obejrzala teledysku to bym sie tym tak nie jarala. Ale podsumowujac mv i spiew = kawal dobrej roboty. I nawet nie przeszkadza mi to autotu bo pokazuje inny styl niz dotychczas. I mimo negatywnego komentarza o Chanyeolu moim zdaniem on spisal sie najlepiej i pokazuje ze zasluguje na miano mojego biasa. A Chen z kieliszkiem … (ahhh). Podsumowujac caly czas spiewam: i just hit the lotto (xiumin), lotto, louder.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

