NCT dzieli się pierwszym teaserem NCT Dream z Jisung

NCT Shares 1st Teaser Image For NCT Dream Featuring Member Jisung

Wygląda na to, że NCT szykuje się do debiutu kolejny unit, NCT Dream!

19 sierpnia SM Entertainment podzieliło się pierwszym teaserem NCT Dream przez Instagram @nctdream.chewinggum. Zdjęcie to słodki plakat pokazujący Jisung, który będzie debiutował z tym unitem!

Post ujawnia, że powinniśmy się spodziewać wydania czegoś nowego 24 sierpnia. Biorąc pod uwagę nazwę konta na Instagramie i gumę do żucia Jisunga na zdjęciu, może to być coś zatytułowanego „Chewing Gum”!

Wygląda na to, że możemy spodziewać się większej ilości teaserów w przyszłości. Jesteście podekscytowani NCT Dream?


źródło: soompi.com

10 comments on “NCT dzieli się pierwszym teaserem NCT Dream z Jisung

  1. NCT mieli koncepty, które przypadły mi do gustu i pasowały do nich i na szczęście daleko im było od słodkich,ale szczerze jestem ciekawa jak wypadną w takim ‚cukierkowym’. Chociaż Sm może nas zaskoczyć😉 bo co jak co, ale potrafią idealnie promować swoich idoli!
    (Te feelsy jak Baek solo w monster i wyczekany ‚nutella’ abs😂😂😂)

    Lubię

  2. Omo. Uwielbiam go. Jest taki… Kiyota? xD
    Idealnie pasuje do konceptu ^^
    Teraz zżera mnie ciekawość co do reszty zespołu, może mój UB się pojawi? (Doyoung)
    Przerażające jest to, że ma 14 lat dopiero. Czuję się jak pedofilka z moją 19 na karku -_-*

    Lubię

  3. Prawdopodobnie zadebiutuje jeszcze Jaemin, Jeno, Mark i Haechan. Szkoda tylko, że nie wypuścili Hansola, Johnny’ego czy Kuna. Jednak bardzo się cieszę, że dają coś nowego. ^ Tylko niezbyt podoba mi się Jisung w tych włosach.

    Lubię

  4. Jestem mega podekscytowana i ciekawa U i 127 dały czadu więc mam nadzieję i na Dream się nie zawieść. Mam nadzieję, że ta słodycz to lekka zmyłka, no przyznaje się bez bicia, że słodkie koncepty są nie dla mnie, choć..jeśli piosenka będzie ciekawa. Kto wie, trzeba czekać.
    Ciekawa jestem kto z naszym uroczym Jisungiem będzie 🙂

    Lubię

  5. Pingback: Kolejne zdjęcia teaserowe NCT Dream – Jeno, Haechan i Chenle! | K-Pop LivePolska

Dodaj komentarz ^^

