15 kpopowych piosenek, które zmotywują Cię do działania cz. II

15 kpopowych piosenek, które zmotywują Cię do działania cz. I.png

Równo 27 dni temu rozpoczęliśmy wspólnie kolejną motywacyjną serię- tym razem pozostawiam Was całkowicie w ramionach idoli i ich cudownych piosenek. Brakuje Wam energii do życia? Uśmiechu? Nie wiecie skąd czerpać inspirację? Dajcie porwać się kolejnej piętnastce, która sprawi, że nabierzecie wiary w siebie!

 1. Red Velvet- Happiness

„Czasami musisz być śmiały, by móc podbić świat. (…) Zmartwienia narastają, czujesz się źle. Zmień to. Zbierz siły i skończ.”

2. F.T Island- Time to

„No dalej, dasz sobie radę, znajdziesz rozwiązanie. Więc nie załamuj się! Nie pozwól, by strach Cię obezwładnił.”

3. Amber- Beautiful

„Będę się uśmiechać, będę się dalej uśmiechać. Jestem wojowniczką, nigdy się nie poddam. Będę lecieć dalej”

4. NU’EST- Action

„Mylisz się i bardzo łatwo się poddajesz. Chyba mówiłem ci, żebyś nigdy się nie poddawał. Dlaczego to ja jestem tym złym? Bo jestem lepszy od ciebie?”

5. U-CUBE- Fly so high

„Uwierz, że potrafisz to zrobić. Dla tego marzenia możesz wzlecieć wysoko. Jeśli upadnę, mogę wznieść się jeszcze raz.”

6. C.N. Blue- Try Again, Smile Again

„Nigdy nie zatracę siebie. (…) Spróbuję jeszcze raz i wrócę ponownie. Będę próbować całą noc.”

7. 4 Minute- Dreams Come True

„Niemożliwym jest maszerowanie w zgodzie z porządkiem wszechświata. Zawsze pędziłam na własną rękę.”

8. Zico- I’m Still Fly

„Nadal latam, nadal po wysokim niebie. I rzucam wyzwanie każdemu, kto próbuje przyciąć mi moje skrzydła.”

9. Kara- Step

„Już nigdy nie upadnę. Więc żegnaj smutku. Nie pozwolę wam być blisko mnie. Więc łzy żegnajcie! Ja już całkiem wierze w siebie. Koniec wzdychania!”

10. BAP- Unbreakable

„Nigdy się nie złamię. Nigdy nie upadnę, nawet jeśli sztorm spróbuje mnie połknąć. Jestem niezłomny.”

11. Ailee- I will show you

„Poznam lepszego faceta i pokażę ci, że jestem szczęśliwsza od Ciebie. Nie będę się smucić bez ciebie, nie poddam się. Chłopcze, bądź tego świadomy!”

12. BTS- Tomorrow

„Podążaj za swoimi marzeniami jak wojownik. Nawet jeśli coś się nie uda, będzie lepiej. Podążaj za swoimi marzeniami jak wojownik. Nawet jeśli coś się nie uda, nigdy nie biegnij wstecz, nigdy!”

13. In Soo In- A goose’s dream

„Pewnego dnia będę mogła przebić mur i będę mogła latać tak wysoko, jak rozpościera się niebo.”

14. Teen Top- Don’t I

„Jestem po prostu trochę inny niż wiele osób na świecie, z innymi marzeniami. Inny nie znaczy zły, nie chcę być uwięziony w typowych granicach.”

15. Ailee ft. Yiruma- Higher

„Nawet jeśli ktoś mi powie, żeby nigdy tego nie robić, na pewno to zrobię. Nieważne, co inni mówią, nie słyszę tego. Zrobię wszystko tak, jakkolwiek chcę.”

Jak Wam idzie uzupełnianie motywującej playslisty? Pamiętajcie, że jesteście silni, odważni, inteligentni i zdolni, a świat jest w Waszym zasięgu ręki. Nieważne, czy teraz przegrywacie, czy też wygrywacie- zawsze pracujcie tak samo ciężko. I nie zapominajcie o tym, by czerpać radość z waszych działań. Hwaiting!

Weronika Olimpia.png

6 comments on “15 kpopowych piosenek, które zmotywują Cię do działania cz. II

  1. Super zestawienie, tylko okropnie brakuje mi tutaj BTS Never Mind
    „Nie przejmuj się. To niełatwe, ale wytatuuj to na swojej piersi”
    „Jeśli czujesz, że zraz się rozbijesz, wciśnij gaz do dechy dzieciaku”
    „Nie przejmuj się, na tym świecie jest wiele rzeczy, na które nie masz wpływu”
    Mnie te słowa osobiście motywują zawsze i w każdej sytuacji. Nie pozwalają się też poddać zbyt łatwo 🙂

    Liked by 1 osoba

    • To tylko jedno z kilku zestawień. 😄 Pojawi się jeszcze naprawdę wiele piosenek, jednak należy pamiętać, że każdego motywuje coś innego. To jak ze słowami- jeden dostaje kopa jak usłyszy „nie dasz rady”, a ktoś inny „dasz radę”. ☺ Mam więc nadzieję, że w kolejnej liście znajdziesz coś dla siebie.

      Lubię

  2. Pingback: 13 kpopowych piosenek, które zmotywują Cię do działania | K-Pop LivePolska

Dodaj komentarz ^^

