BLACKPINK wygrywa „Inkigayo” z „Whistle” + inne występy

BLACKPINK Wins “Inkigayo” With “Whistle”; Performances By EXO, NCT 127, VIXX And More!

Gratulację dla BLACKPINK z powodu pierwszego zwycięstwa w „Inkigayo” stacji SBS! Drugie miejsce zajęło „Watta Man” I.O.I, a trzecie także BLACKPINK z „BOOMBAYAH”.

W tym tygodniu wystąpili: EXO, BLACKPINK, Oh My Girl, Cosmic Girls (comeback), NCT 127, VIXX, HyunA i inni (występy w źródle).

W dzisiejszym odcinku „Inkigayo” kontynuowało „Voice of Inkigayo” ze specjalnym występem Onew z SHINee, Sandeul z B1A4, Taeil z Block B i Ken’a z VIXX.


źródło: soompi.com

10 comments

  1. MY GIRLS. ♥ Jestem z nich tak bardzo dumna.
    Po 6 latach ciężej pracy mogły w końcu debiutować, a teraz zgarniają swoją pierwszą nagrodę i na dodatek są najszybszym gbandem, który otrzymał swoją pierwszą nagrodę w programie muzycznym.
    Kochajcie BLACKPINK, bo to są cudowne dziewczyny, które zasługują na wszystko co najlepsze.

    Lubię to

    • Akurat ich nie będę kochać. Przynajmniej na razie.
      Szczerze? Uwielbiam YG i ich zespoły – BB,2NE1,Winner,iKON,AKMU itd, ale BP jak na razie nie mogę ścierpieć. Nie ważne jak długo zmuszałam się do słuchania ich piosenek, nawet po 20 razie, dalej ich nie znoszę. Dlaczego? Nie wiem, po prostu wgl. mnie do siebie nie przekonywują i jestem zła na Papę YG, że próbuje zrobić „coś” z niczego. Te piosenki gdyby zostały wykonane przez jakąś podrzędną grupę, z mniejszej agencji, prawdopodobnie nie zostałaby nawet zauważone.
      Ta nagroda według mnie im się nie należy. Już bardziej na nią zasługuje NCT, które zrobiło furorę swoim stylem na całym rynku muzycznym na świecie. No tak, ale to męska grupa, a jak wiadomo damskie bardziej się sprzedają…
      Wiem, że zostanę zaminusowana tak, że „nie odważę się obrazić nigdy więcej Noon”, ale musiałam w końcu z siebie to wyrzucić. Po 8 latach w kpop’ie mimo wszystko trochę się orientuję w temacie. Koniec.
      Może potem zrobią coś, co z czystem sercem będę mogła powiedzieć, że lubię, ale jak na razie mają u mnie 1.

      Lubię to

    • To nie tak, że im nie lubię, ale gdyby nie były z YG to nawet nie miały by szansy zgarnąć nagrody. Teraz dzięki promocji w którą zainwestowali sporo kasy będą wygrywać, ale w końcu ludzie będą mieli ich dość, a jeszcze porównania do 2ne1 im nie pomagają. Dziewczyny są utalentowane ale nie mają jeszcze tego czegoś, z każdym comebackiem wyrobią swój charakter(? nie wiem jak to określić), mnie na razie nie przekonują

      Lubię to

        • Prawda. One maja sprawe ulatwiona bo sa z yg.. sa sliczne i utalentowane. Ich piosenki sa naprawde fajne ale czekam na cos mega. Jak na razie to przwkonalam sie do rose i to ona jest moja biaska. Ma cudowny glos. Naprawde sa fajne ale szkoda ze tak malo o nich wiemy..

          Lubię to

      • Gdyby wygrało takie NCT przy debiucie, to nikt by nie gadał, że są z dużej wytwórni. O dziwo zawsze to musi być zarzucane osobą z YG. Mimo wszystko nie zaprzeczam temu, że może gdyby nie były z YG to dzisiaj by nie zgarnęły pierwszego miejsca, ale też tego nie można wykluczyć.
        PRMOCJI?! jakiej promocji… Promocja BLACKPINK przez YG jest praktycznie zerowa.
        To, że wystąpiły dwa razy w INKIGAYO to nawet za bardzo promocją nie można nazwać, bo jeśli YG dalej będzie tak z nimi postępował to przy comebacku nawet im może nie pomóc to, że są właśnie z YG.
        Są siostrzaną grupą 2NE1 i mimo w jakiś sposób drażni mnie porównywania do nich, bo dla mnie 2NE1 to 2NE1, a BLACKPINK to BLACKPINK. Ludzie muszą zrozumieć, że debiut BLACKPINK jest zupełnie w stylu YG, (co wiąże się z tym, ze style 2NE1 i BLACKPINK są całkiem podobne)
        A nawet jeśli to było w zamiarze YG żeby trochę upodobnić je do 2NE1 to dla mnie dobrze, bo co gorsza mógł walnąć im jakiś słodki koncept, skoro chciał stworzyć coś na miarę sukcesu TWICE.
        Tak samo mówienie, że BLACKPINK mają łatwiej bo są z YG to śmieszne. Łatwiej pod względem zauważalności, ale nic po za tym. To, że są z YG sprawia, że muszą pracować trzy razy ciężej, bo presja na nich ciąży, presja bycia po prostu dobrym, bo są z YG.
        Jak na debiut są dobre i tyle, ale też nie ma co oczekiwać od debiutującego zespołu nie wiadomo. Wszystko przyjdzie z czasem.

        Lubię to

      • skoro debiutujesz w wytwórni która należy do wielkiej trójki liczysz się z tym, że będziesz miał ułatwione zadanie i na starcie zdobędziesz większą popularność. ludzie szukają dziury w całym i mnie to strasznie denerwuje. są w YG i uważam, że trzeba im z tego powodu gratulować a nie hejtować. moje zdanie 🙂

        Lubię to

        • Nie maja ułatwionego zadania każdy artysta cieżko trenuje podczas bycia trainee nie rozumiem po jakiego grzyba ludzie tak sie sapią zacznijmy od tego ze jak można zauważyć to YG nie bierze każdego na przesłuchaniach tylko osoby które naprawdę maja talent co zreszta widać i słychać po ich artystach ja im gratuluje ze trafiły do YG mimo,że nie promują tak bardzo swoich artystów typu jakieś programy telewizyjne itp to i tak zbierają nagrody 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 wdlg mnie nie chodzi o to Ze YG czy nie YG albo ci sie podoba jakiś zespół albo i nie XD a to ze wydali tyle funduszy na nie to sa same + dla dziewczyn ja ich nie porównuje do 2NE1 bo dla mnie zawsze 2NE1 będzie numer 1 ale dziewczynę z BP sa świetne

          Lubię to

Dodaj komentarz ^^

