Baekhyun wyznaje, że D.O pomagał mu uspokoić nerwy podczas kręcenia dramy!

Baekhyun wyjawił, że jego kolega z zespołu, D.O, pomógł mu z nerwami podczas kręcenia dramy ‚Scarlet Heart: Ryeo’.

EXO-Baekhyun_1472047822_af_org.jpg

Na konferencji prasowej, 24 sierpnia, idol powiedział: ‚Przed rozpoczęciem kręcenia, spytałem D.O, jaką osobą jest Kim Kyu Tae.’ D.O wystąpił w 2014 roku w dramie ‚It’s Okay, That’s Love’, filmowanej przez Kyutae.

Baekhyun kontynuował: ‚Istnieje wiele strasznych ludzi, wśród reżyserów, a ja nie lubię strasznych ludzi. Kiedy spytałem Kyungsoo o Kim Kyu Tae, powiedział, że jest dobrym człowiekiem. Dlatego udało mi się dobrze bawić i czułem się swobodnie. Kiedy reżyser pojawił się na planie, atmosfera była, jak najbardziej komfortowa. Byłem niedoświadczony, ale myślę, że mogę powiedzieć, że wypadłem na mniej niedoświadczonego, ze względu na reżysera.’

W dramie Baekhyun gra rolę cesarskiego księcia, Wang Eun, figlarnego i uroczego młodzieńca, który kocha gry i nie musi interesować się studiami czy wojskiem.

Premiera ‚Scarlet Heart: Ryeo’ już 29 sierpnia!

Źródło: allkpop.com

 

3 comments on “Baekhyun wyznaje, że D.O pomagał mu uspokoić nerwy podczas kręcenia dramy!

  1. „Istnieje wiele strasznych ludzi, wśród reżyserów, a ja nie lubię strasznych ludzi. ” Cały Baek ;D No jakby nie patrzecz Kyungsoo jest najbardziej w EXO doświadczony, czyż nie? Więc to taki wzór i oparcie dla nich i cieszę się, że się wspierają nawzajem 😉

    Lubię

  2. Rola do niego pasuje 😀 Mi Baekhyun kojarzy się właśnie z takim ‚figlarnym i uroczym młodzieńcem’ 😻
    Boisz się strasznych ludzi? Witaj w klubie Baek ✋

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

