Eli (U-KISS) opowiada o tym, jak poznał swoją żonę oraz o swoim życiu małżeńskim

U-KISS-Eli_1472033655_af_org.jpg

 Eli (U-KISS) otworzył się na tematy związane z jego życiem małżeńskim w odcinku SBS ‚Honey‚.

 Eli ujawnił: Pierwszy raz zobaczyłem ją na parkingu samochodowym. Kiedy ją ujrzałem, powiedziałem jej, że jest moim idealnym typem kobiety, ale ona w ogóle się mną nie zainteresowała. Prosiłem ją o wyjście przez rok, ale moja żona nie akceptowała mnie. Jednak kiedy szczerze wyznałem jej swoje uczucia, w końcu mnie przyjęła.’

 Kontynuował: ‚Kochaliśmy się tak bardzo, że postanowiliśmy szybko wziąć ślub, a teraz żyjemy szczęśliwie z naszym pierwszym dzieckiem.’ Spytany, co zmieniło się w jego życiu po ślubie, odpowiedział: ‚Wszystkie moje młode fanki odeszły. W zamian, pojawiło się wiele fanek, które są starsze, a nawet już w ciąży. Zmieniły się również prezenty od fanów. Wcześniej, dostawałem ubrania albo buty, ale teraz wysyłają mi ubranka dla dziecka, butelki dla niemowląt i pieluszki’.

W czerwcu ubiegłego roku Eli ujawnił, że od roku jest w związku małżeńskim z modelką, starszą o 11 lat. Także wtedy powitali na świecie swoje pierwsze dziecko.

źródło

 

5 comments on “Eli (U-KISS) opowiada o tym, jak poznał swoją żonę oraz o swoim życiu małżeńskim

Dodaj komentarz ^^

