Nam Joo Hyuk mówi o relacjach między nim, a Seohyun (Girls’ Generation)

Nam-Joo-Hyuk-Seohyun.jpg

24 sierpnia, podczas transmisji SBS “Scarlet Heart: Goryeo” odbyła się konferencja prasowa dotycząca tej dramy.

Nam Joo Hyuk, który gra w niej 13 księcia i Seohyun, która wcieli się w postać Księżniczki Woo Hee, rozwiną dla nas wiele miłosnych wątków.

Aktor pochwalił się: ‚Bardzo ucieszyłem się, że mam szansę zagrać z Seohyun. Ponieważ Seohyun jest śliczna, mogłem łatwo wyrazić swoje emocje.’

Seohyun, zapytana o obsadę dramy, odpowiedziała: ‚Członkinie Girls’ Generation były naprawdę zazdrosne, kiedy usłyszały, że będę grała w tej dramie. Myślę, że to dlatego, że gra w niej wielu wspaniałych aktorów.’

Idolka komplementowała też Joo Hyuk, mówiąc: ‚Jako że Joo Hyuk gra dłużej ode mnie, bardzo mi pomagał. Ma świetne maniery, kiedy jesteśmy na planie.’

źródło

7 comments on “Nam Joo Hyuk mówi o relacjach między nim, a Seohyun (Girls’ Generation)

  1. Uwielbiam go😻😻😻😻 nie wiedziałam nawet ze jest w agencji YG ; o jest młodziutki ale tez talentu aktorskiego mu nie brakuje tylko pozazdrościć seohyun 😩😩😩😩 Cos czuje ze ta drama będzie świetna! Koniecznie musze ja zobaczyć mimo ze nie lubię dram historycznych to juz po urywkach wiem ze mi sie spodoba 😄

    Lubię

  2. Co się stało z nogami Seolhyun na tym zdjęciu? Może mi się tylko wydaje. Wygląda albo jak nieogolone nogi :p, sińce albo po prostu cień wzoru na sukience (choć dość nisko sięga). Czy ktoś też ma takie wrażenie?

    Lubię

  3. Ta drama z TAKĄ obsadą to absolutna konieczność do obejrzenia, już się nie mogę doczekać ;D A ten news daje nam już troszkę spojlerów odnośnie fabuły 😉

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

