Tzuyu chciałaby, żeby TWICE przetrwało więcej niż 10 lat

Tzuyu.png

Podczas jednego z wywiadów, Tzuyu podzieliła się swoim marzeniem o zostaniu piosenkarką, mówiąc: „Nie marzyłam o tym, odkąd byłam mała, lecz bardzo lubiłam tańczyć i śpiewać, co doprowadziło mnie do K-Popu, kiedy urosłam. Stwierdziłam wtedy, że to świetna zabawa i zachciałam zostać piosenkarką.”

Idolka mówi potem, jak bardzo jest wdzięczna fanom za ich ciężką pracę: ‚Kiedy widzę ręcznie pisane listy od naszych fanów, lub kiedy śpiewają razem z nami na występach, to naprawdę daje mi siłę, za co jestem wdzięczna. Mimo, że nie mogę ich usłyszeć, kiedy krzyczą, sprawia to, że chcę pracować ciężej. Czytam wszystkie listy i dają mi one siłę. Mam nadzieję, że tak będzie przez bardzo długi czas. Na zawsze.”

Tzuyu nagrała także filmik dla TWICE, w wypadku, gdyby minęło już 10 lat. Mówi w nim: ‚Macie się dobrze? Mam nadzieję, nie nie straciłyście siły i nadal pracujecie ciężko podczas występów. Mam nadzieję, że będziemy razem jeszcze przez długi, długi czas. Kocham was.’

źródło

 

3 comments on “Tzuyu chciałaby, żeby TWICE przetrwało więcej niż 10 lat

Dodaj komentarz ^^

