Fantagio zadebiutuje zespół!

W 2017 roku Fantiago (wytwórnia ASTRO) zadebiutuje girlsband, którego członkiniami będą Yoojung i Doyeon z I.O.I oraz dziewczyny wybrane w ostatnich przesłuchaniach.

źródło: (1)

7 comments on “Fantagio zadebiutuje zespół!

  1. To chyba żart ?! Ja tu czekam na porządny comeback Hello Venus a oni najpierw debiut Astro a teraz mówią o tworzeniu nowej grupy ? Ehh to wszystko przez ten program ….Każda która nie dostała się do finałowej 11 stara się wykorzystać swoją szansę ale ja czekam na moje dziewczyny :/ Mam nadzieję że Fantagio starczy czasu dla Hello Venus 🙂

    Lubię

  2. Kują żelazo póki gorące. Po Produce 101 rynek zalewają nowe girlsbandy, niektóre już zadebiutowały, inne wkrótce się uformują. Mam wątpliwości co do jakości takiego zespołu formowanego na ostatnią chwilę i z marszu puszczanego na scenę.

    I trochę smutno, że I.O.I się rozpadnie, na początku to był chaos, ale w tych ekstremalnych warunkach dziewczęta świetnie się dogadały i zgrały, przeżyły razem niezapomniane chwile, a to łączy.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

