Mark z NCT opowiada o dotychczasowych debiutach w 3 sub-unitach NCT

nct-nct-u-nct-127-nct-dream_1472174676_af_org

Najnowszy i najmłodszy sub-unit NCT- NCT Dream udzielił wywiadu na temat swojego debiutu, a także o ponownych debiutach niektórych członków!

Mark był w centrum uwagi podczas wywiadu i to nie tylko dlatego, że jest najstarszy z NCT Dream, lecz dlatego, że jest jedynym członkiem NCT, który zadebiutował dotychczas we wszystkich 3 unitach NCT- NCT U, NCT 127 i NCT Dream.

Myślę, że po prostu mam szczęście- powiedział Mark o zaistniałej sytuacji- przedtem byłem maknae, ale teraz jestem najstarszy i chcę kierować zespołem.- dodał.

O uzyskaniu tytułu „pro debiuter”od fanów, Mark natomiast opowiedział: Menadżer powiedział mi o tym. To wspaniałe, że zadebiutowałem 3 razy, ale stwierdzenie, że jestem pro debiuterem jest przesadne. Ponieważ za każdym razem było to coś nowego i innego, zawsze podchodzę z taką energią. Ludzie wokół pytali mi się czy było to trudne, lecz czuję się uhonorowany mając tyle możliwości. Nasz zespół jest unikalny i nie widzimy limitów, więc jestem szczęśliwy mogąc uczyć się za każdym razem.

Czy chcecie zobaczyć Marka w następnym unicie NCT?

nct-dream_1472175602_201608260837778860_57bf8163581e0_99_20160826085204

nct-dream_1472175602_201608260837778860_57bf81626167d_99_20160826085204

Źródło: allkpop

 

9 comments

  1. Nie. Wybaczcie ale on juz mi sie znudzil.. lubie go ale 3 debiuty ? Jednego roku ? To za duzo. Nct u, 127, dream.. i to jeszcze album.. ma farta bo ten i doyoung nie mieli tyle szczescia.. a szkoda.. zycze mu sukcesow

    Lubię to

    • Nie patrzcie na Marka z urazą tylko dlatego że zadebiutował trzy razy, a inni raz lub wcale. To nie jest jego wina że SM chce go w 3 unitach. I to nie tak że to tylko dlatego że ma farta, bo on na to ciężko pracuje. Pasował do konceptów tych trzech unitów to go wzięli, każdy unit potrzebował rapera, a tych jest w SM mniej niż wokalistów. A trzeba przyznać że rapowanie mu wychodzi, i do tego pisze swoje partie rapów do piosenek.

      „Ten i Doyoung nie mieli tyle szczęścia” – rozumiem twój ból, chcesz by w końcu zadebiutowali porządnie, ale jak widać SM mieli inne plany i wypuścili inne unity bez nich, ale jestem pewna że mają też plany co do nich i wkrótce ich też zobaczymy, może np. w chińskim unicie, a jeśli nie, to innym. + Mark debiutuje teraz, a może przez następne pół roku nie będzie go widać wcale, bo weźmy pod uwagę że nadal chodzi do szkoły, która wkrótce znów się zacznie. Nie mówię że tak będzie bo nie przewiduję przyszłości, ale jest to prawdopodobne.

      Ten aktualnie jest częścią stałej obsady w Hit The Stage, Doyoung był MC w Show Champion, więc to nie tak że nic nie robią i „nie mają tyle szczęścia”.

      Lubię to

      • Uwielbiam marka i ciesze sie ze rozwija swoje pasje ale to wedlug mnie to nie jest fair.. nie po to debiutowali zeby prowadzic show tylko zeby byc idolem i stac na scenie. No moze zle to napisalam ale przykro mi sie robi jak jedna osoba trzy razy debiutuje a druga tylko raz. Wiem ze ciezko pracuje i za to mocno mu kibicuje bo niekazdy potrafi sam napisac partie swojego tekstu

        Lubię to

  2. Mark jest moim biasem (we wszystkich unitach) wiec mi nie przeszkadza ze jest we wszystkich. Ale martwie sie o niego, zeby sie nie przemeczyl w koncu tyle piosenek i wystepow z nimi w ciagu roku. Wydaje mi sie ze jak ktos jest dobry to go biora i tyle. W nct d potrzebowali rapera a majac Marka wolnego i mlodego nie chcieli brac tena lub taeyanga (starszych). Nct FIGHTING!

    Lubię to

  3. Cieszę się, że Mark ma takie powodzenie 😀 A dla innych, cóż, chłopak ma na tyle farta albo i nie, że jest niejako uniwersalny. W odpowiednim wieku i raper, te i pewnie kilka innych cech sprawiło, że idealnie wpasował się w dane unity.
    I tak jak słusznie ktoś zauważył, teraz go mamy w nadmiarze, kto wie czy za rok, w ogóle go nie będziemy widywać, a wtedy będą lamenty w drugą stronę.
    Dopóki ilość unitów NCT jest otwarta to nie możemy narzekać, że ktoś jest faworyzowany, a ktoś nie, wszystko pokaże przyszłość, a póki co wspierajmy tych co występują w tym nasze dzieciaczki kochane z NCT Dream 😉

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

