9 ciekawych popowych piosenek z Chin

9 ciekawych popowych piosenek z Chin.png

C-pop porwał me serce już lata temu. Wykonywany jest w Chinach, Singapurze, Hong Kongu i Tajwanie- czyli we wszystkich państwach, w których język chiński jest urzędowym. Miłośnicy szeroko pojętej muzyki azjatyckiej wciąż borykają się z patafianami, którzy zasypują ich pytaniami: co Ty widzisz w tych Chinolach? Czas więc posłuchać „prawdziwych” Chinoli i przekonać się, że nie wszystko co „Made in China” jest słabe.

 1. Popu Lady- Love Bomb

2. LuHan- That Good Good

3. Cyndi Wang- Baby Boy

4. By2- No Reason

5. R.Chord- Qiān xīn wàn kǔ

6. Ann- What brings me to you

7. Weibird Wei- Girl

8. Jolin Tsai- PLAY

9. Hebe Tien- A little happiness

Czy znaleźliście powyżej swojego faworyta? Założę się, że wśród naszych czytelników znajdą się osoby, które z ogromną miłością podchodzą do c-popu. Jeśli takowe są, to podzielcie się swoimi idolami w komentarzach!

1e393-weronika2bolimpia

11 comments

  1. Moim ulubionym wykonawcą cpopu jest AaronYan, a to chyba najbardziej popowa jego piosenka „No Cut”

    i piosenka do świetnej dramy „Fall in Love with Me” wykonywana razem z koreańską piosenkarką G.NA pt. „One Out Of Two”

    Szczerze polecam zapoznać się z dorobkiem artystycznym Aarona bo warto.
    Aaron jest również najmłodszy członek zespołu Fei Lun Hai (Fahrenheit).
    A to próbka Fahrenheit „Super Hot”

    Polubione przez 1 osoba

  2. No Reason na pewno na ścieżkach internetu gdzieś słyszałam. :3 Play też mi się bardzo podoba. Piosenki R.Chorda i Ann również…
    Właściwie, spodobało mi się dużo piosenek, które są w tym zestawieniu, a sama słucham tylko Luhana, Tao i Krisa. No i – ale to nie liczy się chyba pod c-pop – Fiony Fung.

    Lubię to

  3. Ale R-Chord, którego jestem wielką fanką tak przy okazji, Hebe Tien, Jolin Tsai, Wei, Ann, By2, Cyndi Wang, Popu Lady to piosenkarze z TAJWANU. Jakby ten post zobaczył Tajwańczyk dostałby zawału. Znam osobiście Tajwańczyków, żeby nie było, i oni strasznie pilnują tego rozdzielenia między Tajwanem a Chinami, z którymi nie chcą mieć nic do czynienia i ciągle walczą o pełną akceptację innych państw świata, które nie chcą uznać ich za samodzielnego państwa. Po prostu strasznie zraził mnie tytuł w stosunku do zawartości, która jest świetna , ale pamiętajmy o takich rzeczach, i po prostu zamiast tytułu „9 ciekawych popowych piosenek z Chin” napiszmy „9 ciekawych piosenek śpiewanych po mandaryńsku”, lub „9 ciekawych piosenek C-POP.
    Naprawdę nie chcę być niemiła i wgl, ale zwracajmy uwagę na takie rzeczy 😉
    A artykuł jak zawsze świetny ^^

    Lubię to

  4. Jak już minęła mi chęć na słuchanie japońskiej muzyki i zanim do końca zagłębiłam się w kpop to właśnie chińska muzyka podbijała moje serce ❤

    Lubię to

  5. Ohh Luhan, jak ja nie mogłam znieść „Good Good” gdy to usłyszałam, dopiero po którymś podejściu stwierdziłam że to nawet nie jest takie złe. Osobiście uważam że Lu ma lepsze piosenki, ale każdy ma inne gusta ^^
    W sumie cpopu jakoś dużo nie słucham, ale uwielbiam Jolin Tsai, jest niesamowita i nieprzeciętna, a jej album Play to w sumie chyba mój ulubiony od niej.

    Skoro mowa o Joline, muszę napomknąć o Show Lo, którego w sumie lubię za charakter, ale muzykę też tworzy świetną i całkiem dobrze tańczy 😀 Taki trochę GD w tajwańskiej wersji bez rapu 😀

    R.Chord i Ann słyszę po raz pierwszy, chyba przejrzę ich dyskografię, te piosenki które podałaś są śliczne.

    Osobiście polecam jeszcze JJ Lin, tworzy piękną muzykę 🙂

    z Layem, gdyby nie on, możliwe że nie mielibyśmy dziś w EXO tego jednorożca 😀 (czyli idol śpiewa ze swoim idolem po 11 latach od pierwszego spotkania w Star Academy)

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

