Jun.K z 2PM dziękuje D.O z EXO za niespodziewany i miły gest

2PM’s Jun.K Thanks EXO’s D.O. For His Unexpected And Kind Gesture

Zawsze przyjemnie jest zobaczyć tak słodką wymianę uprzejmości pomiędzy seniorami i juniorami w przemyśle rozrywkowym!

28 sierpnia Jun.K z 2PM opublikował na swoim Instagramie zdjęcie z Chanyeolem, D.O, Xiuminem i Chenem z EXO, na którym wszyscy uśmiechają się szeroko do aparatu.

Idol umieścił także podpis wyjaśniający dlaczego jest wdzięczny D.O. Napisał: „Zaraz zanim udałem się na scenę rozglądałem się za wodą, bo nie miałem żadnej ze sobą. Dziękuje Ci D.O z EXO za szybkie podanie mi wody^^”.

Tymczasem, zarówno Jun.K, jak i EXO wystąpili z „Think About You” i „Lotto” w dzisiejszym odcinku „Inkigayo”. Nie zapomnijcie obejrzeć ich wspaniałych występów!


źródło: soompi.com

4 comments on “Jun.K z 2PM dziękuje D.O z EXO za niespodziewany i miły gest

  1. Serio? Oni są bardzo kulturalni…jak moja koleżanka z klasy nie miała wody,to musiała mnie misiem przekupić żebym jej dała wodę. ….

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

