Zico z Block B mówi o wiadomości o jego związku i przeprasza fanów

Block B’s Zico Hints At Dating News And Apologizes To Fans

Po ujawnieniu wiadomości o związku z Seolhyun z AOA, Zico z Block B subtelnie wspomniał Dispatch i przeprosił fanów podczas „2016 Nike Unlimited Korea”.

Podczas występu Zico wspomniał dzień, gdy ta wiadomość została ujawniona, mówiąc: „Ah, jest jedno wspomnieni, którego nie mogę zapomnieć. Dzień, gdy mój samochód, mój dom i moje życie osobiste zostały wszystkim ujawnione.”

Raper także przeprosił swoich fanów, mówiąc: „Po pierwsze, wszyscy fani, którzy czuli się zawiedzeni, przepraszam. Ale wiedzcie, że fakt, że jesteście dla mnie numerem jeden, dalej się nie zmienił”. Zico ujawnił, że najważniejsi są dla niego fani i przeprosił za to, że to nie on jako pierwszy powiedział fanom o swoim związku.

„Są rzeczy ważniejsze od mojego życia osobistego” kontynuował. Zico zaczął mówić o problemach ze społeczeństwem, mówiąc: „Powinniście wiedzieć, że jest zbyt wiele osób, które chowają się za maską i piszą bluźnierstwa o ludzkich charakterach, przeklinają rodziców innych ludzi, narzucają się innym seksualnie i nie mogą nawet otworzyć ust, gdy ludzie wnoszą oskarżenia.”

Obejrzyj klip z Zico poniżej!

지아코👊 멋있다 #나이키 #고척돔 #콘서트 #지코 #섹시 #프리스타일

A post shared by Incheon National University (@tory369) on


źródło: soompi.com

11 comments

  1. Jeju to takie dziwne ze musi przepraszac fanow za to ze nie ujawnil swojego zwiazku osobiscie. To jego sprawa.. fani to tylko osoby ktore sluchaja jego muzyki i chodza na koncerty a nie sa w jego zyciu prywatnym. To mile ze uznal iz fani sa na pierwszym miejscu ale eh.. slawa slawa ale uczucie w zyciu kazdego czlowieka tez jest wazne

    Lubię to

  2. CZEEEMU idole przepraszają za to, że są w związku?! Dla mnie to jest i zawsze będzie niepojęte. I to zapewnianie, że „fani są zawsze na pierwszym miejscu”…

    Lubię to

    • pic na wodę fotomontaż, każdy zauważy że to ściema… oczywiste jest to że powiedział tak by fanki nie zlinczowali Seolhyun, za to że umawia się z ich oppą!

      Lubię to

  3. Czemu idole muszą przepraszać? bo tak nauczyli koreańskich fanów( zwłaszcza Koreanki które całe życie myślą, że Oppa jest tylko ich.) Trzeba umieć postawić linie dzielącą życie prywatne od życia idola.
    Mi to wisi z kim On się spotyka, jak jest szczęśliwy to proszę bardzo. Najważniejsze by nie zaniedbywał kariery muzycznej.

    Lubię to

    • Dokładnie, przyzwyczaili fanki do tego że idole do nich należą, traktują ich jak swoją własność, jak maskotki, co gorsza wielu idoli powtarza że wystarcza im miłość fanów, więc częściowo to ich wina, chociaż pewnie muszą tak mówić aby albumy się sprzedawały

      Lubię to

  4. Jak dla mnie to chore, że muszą przepraszać za to, że są z kimś szczęśliwi. Nie wiem może ja jestem dziwna, ale jak mam jakiegoś ulubieńca jak np Zico, to chcę dla niego jak najlepiej. Żeby był po prostu szczęśliwy.
    Smutne, że koreańscy fani tego nie rozumieją i im na to nie pozwalają traktując ich jak bezuczuciowe lalki, które do nich (fanów) należą i mają być im posłuszne.

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

