Aktorka Kim So Hyun ujawnia, że nie ma żadnych przyjaciół płci przeciwnej

kim-so-hyun_1472553189_af_org

Aktorka Kim So Hyun powiedziała, że w jej życiu nie pojawili się przyjaciele płci męskiej.

W wywiadzie dla „Ilgan Sports” 30 sierpnia powiedziała: Nie mam ani jednego przyjaciela. Nie mam żadnych numerów telefonów. Byłam w szkole średniej koedukacyjnej, ale zbliżenie się do chłopaków było dla mnie trudne. W szkole podstawowej wszystko co pamiętam to tylko walki z chłopakami.

Aktorka wyjaśniła: Od kiedy zaczęłam pracę, poznałam wielu starszych chłopaków. Dzięki temu, wiem teraz jak mam się wobec nich zachowywać. Jednakże wciąż nie mam przyjaciół w tym samym wieku. Później dodała: Spośród wszystkich mężczyzn, z którymi pracowałam, między mną, a Yeo Jin Goo jest najmniejsza różnica wieku. Wciąż nie znam jego numeru telefonu.

Kim So Hyun obecnie gra ucznia ducha w dramie tvN „Hey Ghost, Let’s Fight”.

Źródło: allkpop.com

4 comments on “Aktorka Kim So Hyun ujawnia, że nie ma żadnych przyjaciół płci przeciwnej

  1. Powinno chyba być, że między Kim So Hyun a Yeo Jin Goo jest najmniejsza różnica wieku a nie największa. On ma 19 lat,więc raczej mało prawdopodobne żeby była to największa różnica wieku. No chyba że to chodzi o innego aktora xD

    Liked by 1 osoba

Dodaj komentarz ^^

