Moonbin z ASTRO opowiada o swoim debiucie przed siostrą Moon Su Ah będącą trainee YG Entertainment

astro_1472536733_af_org

Moonbin z ASTRO opowiadał o swoim debiucie przed siostrą, która jest dobrze znaną trainee YG Entertainment.

Podczas wywiadu dla Sports DongA, Moonbin został zapytany: Stałeś się gorącym tematem po tym, jak ujawniono, że jesteś starszym bratem Moon Su Ah z „Unpretty Rapstars”. Jakim rodzeństwem jesteście?

Moonbin odparł: zazwyczaj wraz z moją dongseng  wygłupiamy się. Bądźmy szczerzy, nie jestem opiekuńczym oppa, lecz po debiucie i przyglądaniu się swojej siostrze, która do tego się przygotowuje, myślę, że przyjąłem tę rolę. Wiem, że to będzie dla niej trudniejsze w porównaniu do tego, co ja przeszedłem. Moja dongseng ma prawdopodobnie o wiele więcej na barkach, niż ja, ponieważ jest w dużej agencji i jest dziewczyną. Chcę ją wspierać.

Źródło: allkpop.com

2 comments on “Moonbin z ASTRO opowiada o swoim debiucie przed siostrą Moon Su Ah będącą trainee YG Entertainment

Dodaj komentarz ^^

