Jungkook (BTS) obdarowuje fanów coverem „Purpose” Justina Biebera z okazji swoich urodzin

BTS’s Jungkook Gifts Fans With Cover Of Justin Bieber’s “Purpose” On His Birthday

Golden maknae BTS, Jungkook podarował fanom nowy cover z okazji swoich urodzin!

Po północy czasu koreańskiego w dniu swoich urodzin, 1 września Jungkook opublikował cover piosenki Justina Biebera z 2015 roku, „Purpose”. Zalinkował do coveru na oficjalnym Twitterze członków grupy  z podpisem: „Urodzinowy prezent, który wam daje. Nagrałem to za szybko, bo nie miałem czasu! Wciąż jednak życzę przyjemnego słuchania!”

Oczywiście, talent wokalny Jungkooka błyszczy w tym emocjonalnym występie. Posłuchaj piosenki poniżej!

Jungkook wcześniej nagrał i podzielił się coverem „Nothing Like Us” Justina Biebera w lutym.

Co myślicie o prezencie urodzinowym dla fanów od Jungkooka?


źródło: soompi.com

10 comments on “Jungkook (BTS) obdarowuje fanów coverem „Purpose” Justina Biebera z okazji swoich urodzin

  1. Pięknie zaśpiewał ❤
    Widać że na prawdę lubi Biebera… ja go szczerze nie lubię, ale w wykonaniu Kookiego od razu brzmi o wiele lepiej 😀
    Wszystkiego najlepszego :* :* :* ❤

    Lubię

  2. haaaaaaa ja zazwyczaj w ogóle nie znam piosenki Biebera do momentu aż Kook nie wykona jej coveru 🙂
    jejjjjj jak zwykle pięknie…… Wszystkie Najlepszego kooki ;* ❤ ❤ ❤

    Lubię

  3. Jeny, jak słucham tego głosu w purpose, czuję się tak, jakby ktoś mi przed oczami puścił slajdy z wszystkich tych lat, kiedy nasz maknae błyszczy tak jasno 😀
    Od debiutu BTS, nasz Kookie bardzo się zmienił w niektórych aspektach, prawda?
    Wyrósł nam bardzo, stał się na prawdę seksownym mężczyzną, nabrał mięśni, wredoty trochę też, wydoroślał. Ale jakimś sposobem jego uśmiech się nie zmienił ani na jotę. Bardzo mnie to cieszy 🙂
    Kocham jego głos i tym razem też zwalił mnie on z nóg. Kochany Kookie… mam nadzieję, że jego Hyeongowie w imieniu nas wszystkich wyprawią mu niezapomniane urodzinki ❤

    Lubię

  4. ub śpiewający piosenkę idola …..mogę umierać

    a co do jego wykonania to doslownie przechodzą mnie ciarki gdy tego slucham …w pozytywnym znaczeniu oczywiście .Nie jestem pewna czy orginal czy wykonanie Kookiego bardziej mi się podoba i nie zamierzam wcale nad tym myśleć ale jego wykonanie wywołuje u mnie takie przyjemne uczucie i wzrusza mnie . Byłam dość zestresowana ale jego głos mnie uspokoił… dziwię że tak na mnie zadziałało jedno przesłuchanie jego coveru i coś czuje że będę czesto do niego wracać by sie po prostu uspokoić ^^

    Lubię

    • Fakt mogli by zrobić cover jakiejś piosenki, szczerze mówiąc to chciałabym usłyszeć głosów Jimina i Jina, jak razem występują jako zespół to za dużo się człowiek nie nasłucha ich 🙂

      Lubię

Dodaj komentarz ^^

