Reprezentant SBS Drama odpowiedział na krytykę aktorstwa IU w „Scarlet Heart: Goryeo”

SBS Drama Rep Responds To Criticism Of IU’s Acting In “Scarlet Heart: Goryeo”

Reprezentant departamentu dram w SBS poprosił ludzi, by patrzyli na aktorstwo IU bez uprzedzeń.

Kim Young Sub, dyrektor SBS Drama rozmawiał z wiadomościami OSEN 31 sierpnia o niektórych, negatywnych komentarzach o aktorstwie IU w nowej dramie „Scarlet Heart: Goryeo”.

„Myślę, że nie zasługuje ono na tak poważną krytykę”, powiedział. „Wolę myśleć, że pokazała dużo lepszy występ w porównaniu do jej wcześniejszych projektów.”

Dalej kontynuował: „Wiem, że istnieją uprzedzenia wobec IU, ponieważ zaczynała jako idolka, a także ma wielu anty-fanów. Wierzę, że to niesprawiedliwe, by ludzie oceniali jej aktorstwo na podstawie nadmiernych uprzedzeń.”

„IU odpowiednio poradziła sobie ze swoim występem, i będzie to można zobaczyć w przyszłości w dramie, proszę kontynuujcie oglądać”, powiedział i poprosił widzów, by oglądali jej występ bez uprzedzeń.

Co myślicie o występie IU w „Scarlet Heart: Goryeo” jak na razie?



źródło: soompi.com

7 comments

  1. Jestem po pierwszym odc. i jestem znudzona. Nic ciekawego tam nie ujrzałam. Joon Gi w końcu wrócił na ekran i szkoda mi bardzo, że ludzie tak hejcą dramę ale i także obsadę. Dopiero się zaczyna ale przyznaję, że powinno coś zainteresować. Spójrzmy np. na ‚Moonlight Drawn by Clouds’. Już po pierwszym odc. byłam zachwycona. ‚Scarlet Heart Ryeo’ nie zapowiada się wyjątkowo lecz dam szansę. Co do aktorstwa IU… Bywało gorzej w tym biznesie. Nie czepiam się jej aktorstwa. Lecz jej uroda nie pasuje do dramy. Jest zbyt… nowoczesna?

    Lubię to

    • A mnie ta drama bardzo zainteresowała. Po Cesarzowej Ki, która mnie uwiodła robiłam kilka podejść do różnych koreańskich dram historycznych, ale żadna mnie nie przekonała, dopiero teraz zakochałam się w tych trzech odcinkach Scarlet Heart Ryeo.

      Wydaje mi się że to że jej uroda jest „nowoczesna” właśnie pasuje do tej dramy, bo postać grana przez IU przeniosła się (w tajemniczy jak na razie sposób) z świata współczesnego do czasów Goryeo 🙂

      Lubię to

  2. Szczerze, jestem w szoku. Nie wiedziałam że otrzymuje tyle negatywnych komentarzy.
    Mnie postać IU w tej dramie zauroczyła i uważam że świetnie ją odgrywa. Miałam okazję oglądać ją w Producer i tam jej gra aktorska nie była tak dobra jak tutaj, a jej osoba mnie mocno irytowała, choć i z czasem się do niej przekonałam.
    A samą drame uważam za ciekawą, ja wciągnęłam się już od pierwszych minut, chociaż przyznam że zaczęłam ją oglądać tylko dla Baeka 😀

    Lubię to

    • Baek akurat otrzymuje za swoją grę aktorską jeszcze więcej hejtów od IU 😂 Ogólnie netizens po pierwszych ep nie zostawili na nich suchej nitki. Też zaczęłam oglądać dla Baeka, ale się lekko zawiodłam, bo nic specjalnego ta drama nie wnosi, a czeka na mnie wiele lepszych, również w gatunku historycznym… A żeby zobaczyć uroczego Baeka nie trzeba męczyć dramy, jeśli się komuś nie podoba, wystarczy obejrzeć fragmenty z nim. Albo włączyć pierwszy lepszy fancam czy program z exo 😂 Baek ma postać napisaną pod siebie (i tym się broni), nawet chyba dostał rolę bo córka reżysera w kółko nawracała mu o B i exo i facet w końcu go sprawdził i przyjął 😂

      Lubię to

  3. Widziałam mega dużo krytyki co do jej aktorstwa i Baekhyuna. Cała obsada ogólnie baaaardzo krytykowana jest, tylko Lee Jun Ki chwalony jako ten, który ratuje dramę. Trudno się nie zgodzić lol, ja sama oglądam to tylko dla niego obecnie. Wg mnie, całe to oświadczenie pozbawione jest sensu tbh. Każdy i tak zostanie przy swoim zdaniu, ludzie nie zaczną jej nagle chwalić, kiedy jej gra jest po prostu słaba… Zamiast powoływać się na jakieś „nadmierne uprzedzenia” (swoją drogą trochę śmieszne, bo ona jest akurat baardzo w Korei lubiana, a anty fanów stosunkowo ma niewielu), należy przyjąć krytykę taką jaką jest zamiast szukać bezsensownego usprawiedliwienia… Na tą chwilę obejrzałam 3 odcinki i mogę powiedzieć, że gdyby nie wyżej wspomniany Lee Jun Ki dawno bym odpuściła, tylko dla niego czekam na kolejne epizody, zakochałam się w jego postaci. Gra IU nie powala, ale nie rozumiem krytyki bo „jej uroda nie pasuje” albo „sposób mówienia jest nieodpowiedni do czasów, w których drama się rozgrywa”, to jest punkt jej postaci przecież, dziewczyna przeniesiona z współczesności do ery królów nie będzie pasować do tamtego świata. Natomiast to, co mi przeszkadza w jej grze to to wybałuszanie oczu pięć razy na sekundę. Tylko mnie to razi? Tak, tak załapaliśmy już, że masz duże oczy, pls stop .-. Szok sprowadza się do wytrzeszczenia ich do kamery za każdym razem i rozdziawienia buzi, ok. Natomiast złość, do sapania i jęczenia (naprawdę nie umiem znaleźć na to innych słów, sorry not sorry) To denerwuje. Ona jest bardzo nienaturalna momentami, e.g podczas „walki” z Baekhyunem, miałam ochotę wyłączyć odcinek. Wiem, że to miało być zabawne, ale wyszło bardziej…. kiczowato? To pierwsza drama historyczna, w której została obsadzona, ale nie uważam, aby to było problemem, skoro zagranie reakcji, które pojawiają się w każdej dramie: zdziwienia, płaczu, złości wychodzi jej tak… nieudolnie. Widziałam gdzieś komentarz, że IU ma szczęście do aktorów, z którymi gra i nie będę tego podważać, bo z tego co widzę po opiniach, większość widzów zostaje dla Lee Jun Ki. Jak dotąd interakcje między nimi nie są jakoś rozbudowane (ale i tak wszyscy wiemy, że na końcu będą parą lol), w następnych epizodach liczę na coś więcej, może on nią pokieruje dzięki czemu jej gra się poprawi… Btw sugeruję nie kierować się tylko artykułami z soompi czy allkpop bo na koreańskich forach widziałam też dużo komentarzy broniących jej i jej umiejętności aktorskich. To nie tak, że nagle wszyscy się zmówili, aby ją krytykować. Tak jak @Maru wyżej napisała, Baekhyun dostaje jeszcze więcej hejtu, a nie widzę, aby ktoś wystosował obronne oświadczenie dla niego…. well, ale przecież to IU… XD

    Polubione przez 1 osoba

  4. Baekhyun nie jest aktorem, jest piosenkarzem. SM wcisnęło go do tego serialu, nie wiem czy to ich pomysł czy sam chciał spróbować czegoś innego. Ale widocznie się nie nadaje nie każdy może być aktorem.
    Co do IU nigdy nie uważałam ją za jakaś wybitną aktorkę, w Dream Hight miała taką raczej nijaką rolę i jej głos mnie irytował. Producenta oglądnęłam tylko z 2 odcinki bo nudne było, a za Pretty Men’a to się nawet zabrać nie mogłam. Nigdzie się nie wyróżniała ale też nigdy nie skrajnie irytowała. W tej dramie widzą się nie spodobała, być może to rola nie dla niej i tyle.

    Lubię to

  5. W sumie gra IU nie była jakoś mega dobra, ale bardziej boli to, że tylko Joong Ki jest doceniany. Są tam tacy aktorzy jak Kim (Kang) Ha Neul, Joghyun, Jisoo, czy Nam Jo Hyuk, którzy ratują swoją grą nawet Baekhyun(a) . Widać było u niej poprawę, ale przy Z.Hera i nawet Sohyun wypadła dość słabo. Fabuła ciekawa, ale bardziej starali się na sławnej obsadzie niż na dobrym aktorstwie, dlatego IU nie była trafnym wyborem moim zdaniem oczywiście 🙂

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

