[AKTUALIZACJA] Jackson miał dziś wypadek samochodowy!

GOT7’s Jackson Involved In Car Accident Due To People Following Him By CarJackson miał dziś wypadek samochodowy spowodowany przez czterech psychofanów jadących za nim na lotnisko.

Członek GOT7 został przewieziony do szpitala, jak na razie nie pojawiły się żadne aktualizacje co do stanu jego zdrowia.

[AKTUALIZACJA] Agencja Jacksona oświadczyła, że raper nie otrzymał poważnych obrażeń ale mimo to, od razu został przewieziony do szpitala na badania. Wypadek zdarzył się w drodze na chińskie lotnisko, z którego Jackson miał lecieć do Japonii. Nie wiadomo jeszcze czy idol wystąpi na koncercie JYP, który odbędzie się 4 września. Wszystko zależy od wyników.

Ciekawostką jest to, że polska strona plotkarska ESKA napisała o zdarzeniu KLIK

źródło (1) (2)

18 comments

  1. Oni sa chorzy. Nie potrafia zrozumiec ze on tez ma swoje prywatne zycie. Co za ludzie. Mam nadzieje ze wszystko jest z nim w porzadku i nic mu nie bedzie.. hwaiting oppa..

    Lubię to

  2. Mam nadzieję że wszystko z nim w porządku, nie jestem może fanką got7 ale to nie ma znaczenia, tam to na prawdę psychofani są nieprzewidywalni niewiadomo czy wrócisz w jednym kawałku -,-

    Lubię to

      • Znaczy, już wiadomo co się stało Jacksonowi. Ma problem z plecami jeśli dobrze przeczytałam. I na zdjęciach widać jak trzyma się za nie.
        A jak się o tym dowiedziałam miałam ochotę iść do Korei na piechotę, żeby coś zrobić tym laskom -.-
        I problem z plecami ma JB, a teraz jeszcze Jackson….

        Lubię to

  3. O ja … aż mi zmroziło krew w żyłach ..
    Widzę te tweety i myślę pewnie kolejny biedak kontuzjował się na olimpiadzie czy coś, a tu mi wyskakuje że wypadek samochodowy…nienawidzę.NIENAWIDZĘ! takich informacji.
    Mam nadzieję, że naprawdę nic mu nie jest. Powinni mu teraz pozwolić odpocząć, nie może być tak, że wróci na plan programu po czymś takim zwłaszcza że ma podobno problemy z biodrem czy plecami…no i podzielił los JB 😦
    A na te idiotki…to nawet nie będę marnować klawiatury :I Żadne słowa nie są w stanie wyrazić jak bardzo jestem na nie wkurr**na. Powinny teraz zostać podane do sądu za narażenie na niebezpieczeństwo utraty życia przez Jakcsona-tak powinno być i tak powinni z nimi postępować, a nie jeszcze o ich zdrowie się martwić :/

    Lubię to

  4. Mam nadzieję, że szybko dojdzie do siebie. A tych sasanków powinni ostro pociągnąć do odpowiedzialności, już im się w d…. poprzewracało, za dobrze mają. To skandal jak im uchodzi na sucho prześladowanie idoli! :[

    Lubię to

  5. Jak się o tym dowiedziałam to sory bardzo ale miała ochotę kua zajać te chore fanki. A nie, one nie powinny nawet się nazywać fankami.
    Dziękuję 🙂

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

