Występy z 6 odcinka HIT THE STAGE

5 comments

  1. Stewardesa wymiata!
    Hyoyeon też nieźle.
    Fajnie, że to nie są amatorzy, od pierwszego odcinka występny na wysokim poziomie, mogą się podobać lub nie bo to kwestia gustu ale poziom super.

    Polubienie

  2. Ten i K-Tigers Cała reszta niestety gaśnie w ich blasku, jednak występ Tena jest lepszy, posiada historię, no i tańczenie tak idealnie do tego utworu. WOW. Gdyby nie wygrał pierwszego miejsca tobym naprawdę zwątpiła.
    Występ Stephanie (stewardessy) cały występ patrzyłam się na tego faceta co był pilotem, choć przyznaję i to z podziwem, że umiejętności taneczne ma ona genialne. Mam słabość do tego typu tańca, to jest jazz bodajże..co nie?
    Hyoyeon jak dla mnie zbyt próbuje się scalić z zespołem. Ten występ mnie nie zachwycił.

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

