Hyuna i Junhyung rozmawiają o próbie dopasowania się do gustów muzycznych innych osób

Znalezione obrazy dla zapytania hyuna junhyung reality showW 2 odcinku Hyuna również umówiła się na obiad, ze swoim przyjacielem Junhyung’iem z BEAST. Podczas spotkania powiedziała: „Moja piosenka wychodzi i nagle jest na pierwszym miejscu przez 3 tygodnie. Ale muzyka, którą ja chcę robić i którą chcę pokazać innym, nie zajęłaby wysokiego miejsca w rankingach muzycznych. Niemniej jednak ludzie wokół mnie potwierdzają, że moja muzyka jest dobra. Jestem na rozstaju dróg.
Hyuna wyjawiła, że chce iść taką ścieżką muzyczną, która przyniesie jej sukces. 

Junhyung:”Jeśli za bardzo chcesz zaspokoić gusta innych osób, po jakimś czasie czujesz jakbyś zatraciła siebie. Ale jeśli włożysz za dużo od siebie w muzykę, która tworzysz, ludzie nie biorą tego w sposób w jaki ty byś chciała.
Hyuna: „Są ludzie, którzy mogą jeść sushi, oraz tacy którzy nie mogą. Niektórzy ludzie nie wiedzą, że sushi jest dobre, ponieważ nigdy go nie próbowali, są też tacy, którzy spróbowali, ale wiedzą, że to nie jest ich styl. Jeśli tego nie spróbujesz nie będziesz wiedział, dlatego ja zawsze chcę próbować.
Junhyung: „Myślę, że teraz zamiast robić to co inni ludzie lubią, powinnaś robić to co ty chcesz i znaleźć sposób, aby innym też się spodobało.
Hyuna: „Tak, myślę, że to moja praca domowa.
Junhyung: „To jest twoja praca domowa. Mam nadzieję, że zrobisz coś co pozwoli ci się z tego cieszyć.

tłumaczenie: (1)

 

5 comments on “Hyuna i Junhyung rozmawiają o próbie dopasowania się do gustów muzycznych innych osób

  1. Trouble Maker – nadal mój ulubiony koedukacyjny duet w k-popie. ❤
    Chciałabym zobaczyć, co takiego Hyuna miałaby do pokazania swoich fanom, gdyby sama mogła decydować.

    Lubię

  2. szkoda że Hyunah nie może nagrywać muzykę taką jaką chce, normalne że agencja podsuwa jej utwory i czuwa nad konceptem. Ale myślę że ona jest już na tyle popularna i ma ugruntowaną pozycję że nie musi się obawiać tego że się nie sprzeda…

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

