3 września minął drugi rok od nieszczęsnego wypadku Ladies’ Code

Rise i EunB pamiętamy [*]

5 comments on “3 września minął drugi rok od nieszczęsnego wypadku Ladies’ Code

  1. Pamietam ten dzien kiedy dowiedzialam sie ze dziewczyny mialy wypadek. Bylo mi bardzo przykro.. takie mlode i piekne.. szkoda ze ich juz z nami nie ma. Niech spoczywaja w pokoju..

    Liked by 1 osoba

  2. Oglądałam odcinek znimi w weekly idol spodobały mi się one pod względem charaktery, szczerze mówiąc dość późno się o nich dowiedziałam bo dopiero z pół roku oglądam dramy korean i programy koreańskie itp. A słucham kpop od czerwca, jak się dowiedziałam że zginęły dwa lata temu byłam w szoku nie dawno też zorientowałam się że przecież jeszcze niedawno oglądałam weekly idol z nimi, na prawdę współczuję dla ich rodzin i dla dziewczyn z zespołu:( niech spoczywają w pokoju [*]

    Liked by 1 osoba

Dodaj komentarz ^^

