Big Hit Entertainment publikuje tajemniczy film z BTS na swoim oficjalnym kanale na YouTubie

Znalezione obrazy dla zapytania bangtan sonyeondan puma 2016

BTS jak zawsze zaskakuje. 5 września 2016 roku o północy KST na oficjalnym kanale wytwórni Bangtan Boys, ibighit, pojawił się tajemniczy film, „WINGS short film #1 BEGIN”. Spodziewać możemy się więc kolejnych tego typu filmów, które może choć trochę rozjaśnią sytuację. Na razie pozostają nam tylko spekulację, jak że żadne dodatkowe informacje nie zostały opublikowane wraz z filmem.
Opublikowany film może być zapowiedzią comebacku BTS – grupa wydała już w tym roku jeden mini-album, „The Most Beautiful Moment in Life: Young Forever”. Obecnie jest w trakcie przygotowań do japońskiego powrotu z „Young”, ten film zapowiadać może powrót koreański. Istnieje też możliwość, że jest to przedsmak solowego debiutu Jungkooka, który jako jedyny pojawia się w opublikowanym filmie. Może to także być zapowiedź pierwszego sub-unitu grupy (Rap Monster i Jungkook?). Big Hit zapowiedziało bowiem, że w tym roku chcę skupić się na solowych projektach w BTS. Członkowie grupy także wspomnieli, że pracują nad własnymi projektami – wcześniej tego roku, w sierpniu Suga wydał swój mixtape, „Agust D”.
14 comments

  1. Wydaje mi się, że to zapowiedź nowej ery, ponieważ sami chłopacy mówili że era hyyh się skończyła. Tylko szkoda, że zostało więcej pytań niż odpowiedzi :/

    Polubienie

  2. Ja myślę, że to jest powiązane z teorią. Z tego co słyszałam comeback Bts ma być w listopadzie i ma być to ostatnia piosenka z teorii, więc może już poniekąd ją wyjaśniają. W 1:08 jest pokazane jak Jungkook trzyma kartkę, na której widnieje obrazek. Jeśli lepiej się przyjrzymy obrazkowi, to zauważymy, że na papierze jest Suga z ery Run. Na większym obrazie nie wiem czemu widzę Tae. Później, że to wszystko płonie. Aigoo, nic już nie rozumiem. xd

    Polubione przez 1 osoba

  3. Filmik naprawdę jest intrygujący. Najlepsze są komentarze, gdzie większość jest typu ‚O co chodzi?” xD Mam nadzieję, że dowiemy się najszybciej jak to możliwe.

    Btw ta scena z Kookiem jak był przerażony i płakał..mało co mnie rusza, ale to to już było dla mnie za wiele..

    I nie wiem jak wg innych ale jak dla mnie na obrazie jest V..

    Polubione przez 1 osoba

  4. Filmik bardzo ciekawy 😀 ciężko mi powiedzieć co to może być, na początku myślałam, że to raczej jakiś solowy debiut Jungkooka, ale drugi raz obejrzałam i faktycznie na małym obrazku widzę Sugę a na drugim większym V więc raczej to nie będzie solo, chyba że we 3 coś wydadzą nie wiem heh już teraz mam mętlik w głowie, według mnie jeśli mają wydać piosenkę w listopadzie to trochę jeszcze jest do listopada i chyba aż o tyle tygodni wcześniej raczej by nie ujawniali tego… nie wiem co to może być, czekam na więcej informacji czy filmiki 🙂

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

