INFINITE ujawnia pierwszy indywidualny teaser wrześniowego comebacku

Znalezione obrazy dla zapytania infinite comeback 2016

INFINITE ujawnia pierwszy, indywidualny teaser swojego wrześniowego comebacku. Zapowiedziany na 19 września 2016 roku jest pierwszym comebackiem grupy od ponad roku.

Teaser z Sungkyu został opublikowany poprzez Never TV i zatytułowany „INFINITE ONLY”.

 Link do oryginału: KLIK

(film nie pochodzi z oficjalnego kanału INFINITE na YouTube!)


źr: (1)

6 comments on “INFINITE ujawnia pierwszy indywidualny teaser wrześniowego comebacku

  1. INFINITE to pierwszy zespół, dzięki któremu polubiłam K-Pop. Wcześniej coś tam słyszałam, ale nie na tyle, aby się wciągnąć. Także każdy ich comeback wyczekuję z niecierpliwością. Bywają lepsze lub gorsze, ale INFINITE już na zawsze zagrzało miejsce w mojej pamięci. 🙂

    Lubię

    • mam tak samo, fakt mają niektóre gorsze niektóre lepsze kawałki, ale już mam taki sentyment do nich że kocham ich mimo wszystko xD więc nie mogę się doczekać ich comebacku ❤

      Lubię

Dodaj komentarz ^^

