Wczoraj MYNAME dali koncert w Polsce

Wczoraj w Pogresji (Warszawa) odbył się koncert MYNAME.

Po koncercie jeden z członków napisał nawet zdanie po polsku 🙂

Chae Jin „Miło”

 

JunQ po koncercie na instagramie: „MIŁY DZIEŃ #POLAND🇵🇱

NICE DAY #POLAND🇵🇱

A photo posted by JUN.Q Kangjungyu (@kkangx) on

 

Chłopcy z Naszą flagą 😉

Ktoś z Was był na koncercie?:)

13 comments on “Wczoraj MYNAME dali koncert w Polsce

  1. Aż mnie wzięło na wspomnienia z ubiegłorocznego koncertu INFINITE, także w Progresji. Miejmy nadzieję, że K-Pop zacznie częściej pojawiać się na polskich scenach. 🙂

    Lubię

  2. Nie jestem fanką Myname ale syrasznie się cieszę że wystąpili w Polsce, ja czekam z niecierpliwością na koncert BTS, Monsta X i na Bigbang(chociaż szczerze mówiąc wątpię że przylecą, ale nadzieja umiera ostatnia xD) nie wiem kiedy to będzie mam nadzieję że odwiedzą Polskę ^^ dla fanów Myname to na pewno był niesamowity dzień, mimo że fanką ich nie jestem to na pewno obejrzę filmiki (jeśli ktoś wrzuci) z koncertu, późno się dowiedziałam o kpopie(dopiero w tym roku 4mies temu) więc nie było mnie na Infiniete, 24K czy Nu’est i strasznie tego żałuję, ale słyszałam że mają nas jeszcze odwiedzić to następnym razem na pewno będę ! 😀 a i chętnie w sumie bym usłyszała relacji z koncertu i czy podoba im się ogólnie Polska hehe xD

    Lubię

  3. Cieszę się, że wszyscy zadowolone i fani i mam nadzieję MyName. Oby chłopacy jak najdłużej i jak najlepiej zapamiętali Polskę.
    Dzięki wszystkim ich fanom za wspaniałe wsparcie na koncercie z tego co widzę na filmiku 🙂 Noo bo ja ich fanka nie jestem i tam nie byłam, ale zawsze mnie cieszą tak dobre informacje i duma mnie rozpiera gdy słyszę jak moi rodacy dobrze jako fani się spisują 🙂

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

